Haken en leer

Een sneak preview van mijn nieuwe haakprojectje…

A sneak preview of my new crochet project…

leer gehaakt

Nou ja, zeg maar gerust haakproject! 9 stukken leer, zo’n 300 gaatjes erin geslagen en randjes eraan gehaakt.
Ik ben nog aan het twijfelen hoe ik hem af ga werken heb ik anders noooit last van, van dat getwijfel.

De achterkant is ook mooi… het is zo’n mooi en superzacht leer.
Alleen de kleurtjes zijn even wennen voor me. 😉

Quite a large project, I might add. 9 pieces of leather, about 300 holes that had to be punched, and borders to crochet.
I am still not sure how to finish it.
The back is also quite nice, it’s such a nice and soft leather.
I only have to get used to the colors a bit. 😉

leergehaakt

5 reacties op “Haken en leer

Geef een reactie

