Haaknaaldbroche

Met haaknaalden kun je niet alleen haken, je kunt er bijvoorbeeld ook een broche van maken…

Crochet hooks can not only be used for crocheting, but also for making a brooch out of it…

haaknaaldbroche

Ik gaf hem een gehaakt jasje.

En daarna wiebeloogjes… gewoon, omdat het kan. En omdat het grappig is. Vind ik dan.

I made a crocheted cozy for it. And some eyes. Just because it’s funny. At least I think it is.

haaknaaldbroche

Ik denk niet dat ik hem echt ga dragen, maar ach… het houdt me van de straat. 😉

I don’t think I will be wearing it, but oh well… it kept me busy. 😉

5 reacties op “Haaknaaldbroche

  1. Nog een vriendje erbij en ik voorzie nieuwe avonturen van haak en sjaak

Geef een reactie

