Schaapjesketting

Laatst, met de haakmiddag, kreeg ik van Kralalien een zelfgemaakte schaapjeskraal aan een ketting.
Ik ben er superblij mee, want ik houd wel van kralen én van schaapjes (dat was zeker nog niet opgevallen? 😉 ).

At the time of the crochet meeting, Kralalien gave me a handmade sheep bead on a necklace. I’m really happy with it, because I love beads and sheep (you didn’t notice that, did you? 😉 ).

schaapjesketting

Ik maakte om de ketting een gehaakt randje.

I crocheted around the necklace.

schaapjesketting
Kralalien heeft er meer gemaakt, die zijn te koop in haar shopje.
Zonder gehaakt randje weliswaar, maar dat kun je natuurlijk zelf ook.
Of niet, want zonder is ie ook mooi.

Kralalien made some more, for sale in her shop. Without a crocheted accent, but you can add that yourself. Or not, because it’s also cute without it.

5 reacties op “Schaapjesketting

  1. Pingback: Donderdagse dekenupdate #4 en wolleschaapjes! | Kralalien

  2. Wowie, wat een leuk blikje, sorry, schaapje hihi! Had hem natuurlijk al gezien! In het echt nog veel mooier!! En je knutsels hieronder zijn ook leuk! 😉

Geef een reactie

