T&T Kijkhuisje, deel 1

Ik geef mezelf een nieuwe uitdaging… om allemaal verschillende Trippel & Trappel kijkhuisjes te maken.
Hier en hier konden jullie al eerder kijkhuisjes zien die ik maakte van de T&T Kijkhuisjekaarten.

En nu maakte ik een kijkhuisje onder een stolp:

I’m giving myself a new challenge… to make different Trippel & Trappel show”boxes”. I made some earlier using the T&T cards, you can see them here and here.
This time I made a scenery under a glass bell:

stolp

Met een parasolletje, een windmolentje, huisje, kleine glazen flesjes (eentje met Swarovski’tjes) en een gehaakt kleedje.
Zonder glazen stolp zie je het iets beter:

Using an umbrella, windmill, house, little glass jars (one contains Swarovski beads) and a crocheted rug. It’s a bit more visible without the glass:

???????????????????????????????
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ooh ja, onlangs vernieuwde ik trippelentrappel.nl. Ook daarvan ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Kom maar op met dat commentaar! 😉

De kaartjes van het vorige blogberichtje zijn gewonnen door Kirsten. Mail je me je adres?

I’d like to hear what you think of it!
By the way, I recently updated trippelentrappel.nl. I’d also like to hear your thoughts about that. 🙂 The cards in the previous blog post are won by Kirsten.

Geef een reactie

