*enjoy the little things*

Dat doe ik altijd. Jij ook?

I always try to enjoy the little things. How about you?

T&Tenjoy2

En dus bestelde ik maar weer visitekaartjes. En postkaarten. Heel veel postkaarten (links).
Ooh ja, en ook  magneetjes (rechts) en een reclamebord (die hele grote). Maar die waren gratis, dus dat telt niet.

So I ordered some more (business) cards. And post cards. Lots of post cards (left).
Also some magnets (right) and a banner (the large one). But those didn’t cost me anything, so that doesn’t count.

enjoy

En ik bestelde ook kaartjes met het schaapje…

I also ordered some cards with the cute sheep…

woolly

Nu ben ik wel even klaar hoor, met kaartjes bestellen. Mijn laatjes zitten vol.

Kaartjes anyone? 😉
Ik geef een setje van 5 postkaarten met een setje verschillende visitekaartjes weg. En een magneetje.
Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten.
Dan denk ik nog even na over het beginnen van een kaartjeswinkeltje…

For now I’m done ordering cards. I don’t have any space to stock them.
Cards anyone? 😉
I am giving away a set of 5 post cards with a set of different (business) cards. And a little magnet.
To join, leave a comment. And I will be thinking about starting a card shop again…

16 reacties op “*enjoy the little things*

  1. Ben telkens blij als ik een muizebelletje van jou zie verschijnen, zit nu al 10 weken thuis met een knieblessure en het is zoals je zegt: Enjoy the little things!

  2. Leuk nog meer kaarten! Ik herken de passie ;-). Doe dan ook erg graag mee.

  3. Enjoy the little things! Goede uitspraak! Ik doe graag mee om ook iemand te verblijden met deze leuke kaartjes.

  4. WAUW ik wil wel graag zo’n supergaaf zetje. Heb al een paar mooie van je liggen….je kan zeker een winkel beginnen hihi

  5. Wat zijn ze leuk!! Alles is leuk!!! 😉 Ook het bord!! kun je op je auto doen hihi! Vandaag ‘enjoy’ ik van mijn haakwerk, kopje thee en jouw blogpost! 🙂

  6. Heeej,

    Ik zou graag zo’n zetje met kaarten willen….
    Waar en hoe kan ik ze bestellen??

    Met vriendelijke groet,

    Sanne

  7. Ik vind je kaartjes fantastisch . Ze lieten me lachen na een rot begin van de dag . En ik ga idd vandaag maar gewoon genieten van de kleine dingen .Dank je wel en voor jou ook een fijne dag

  8. Laat ons bedrijf nu toch ook nog eens “de Schaapskooi” heten … dus hoe toepasselijk om de klanten een woolly day te wensen !

Geef een reactie

