Wasknijperpret

Tijdens een gezellige haakmiddag met vriendinnetjes, haakte ik hartjes.

I had some friends over for a crochety afternoon and I crocheted some hearts.

wasknijpers4

Ik maakte ze vast op kleine wasknijpers en knipte Trippel & Trappel’s uit, die ik er ook op plakte. (Leve dubbelzijdig plakband!)

I attached them to little pegs and added some Trippel & Trappel’s while I was at it. (Hooray for double sided tape!)

wasknijpers5

Zijn ze niet schattig?!

Ik beplakte nog meer wasknijpers met haakseltjes, Trippels & Trappel’s en visitekaartjes. Hartstikke leuk om kadootjes mee op te vrolijken!

Aren’t they cute?! I altered some more pegs with crochety things, Trippel & Trappel’s and little cards. Great for adding a nice touch to a present!

???????????????????????????????

Of om achter te laten als je ergens gezellig thee hebt gedronken. T&T in het wild!

Or also nice to leave them while drinking tea. T&T exploring the world!

wasknijpers3

Whoei!

9 reacties op “Wasknijperpret

  1. Wat een enorm leuk idee Nicole, ik zit deze week ook in de wasknijpers maar dan op een andere manier. Maar deze is er ook één om te onthouden. Fijne dag verder.
    Liefs van Claire

  2. Grappig, precies een zelfde idee hier voor goodies marktje maar dan zonder t & t 😉 leuk gedaan

  3. Hoi Nicole Waar bestel jij je postkaartjes ? Groet sindie van der Sanden

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geef een reactie

