Gehaakt voetenbankje

Nou ja, het voetenbankje zelf is niet gehaakt, dat kocht ik bij de Kwantum, maar het hoesje eromheen wel.

I crocheted a footstool. Well, I bought the footstool and crocheted a cover.

voetenbankje

Uit de weg, boekje en wolletjes, ik wil het voetenbankje laten zien!

Move over book and yarn, I want to show the footstool!

voetenbankje

Zo ja!

That’s better!

voetenbankje

En ook niet onbelangrijk, de pootjes verfde ik wit. 😉

Also important to know: I painted the legs white. 😉

voetenbankje

 

7 reacties op “Gehaakt voetenbankje

  1. Wat een leuk idee! Een paar weken geleden zag ik ook zo’n voetenbankje bij de kringloop staan, en twijfelde of ik het zou kopen, en eenmaal thuis had ik er spijt van. De andere dag terug, helaas het was al door iemand anders gekocht. Na het zien van jou bankje heb ik helemaal spijt!

  2. Heel mooi, jammer dat ik niet zo goed overweg kan met de haakpen. Er zitten echt wel mooie dingen tussen.

  3. Zo mooi gedaan. ik heb er thuis nog eentje staan (voorlopig op zolder). ik zou die ook wel eens onder handen nemen. Bedankt voor het aanbrengen van een nieuw idee.

    groetjes
    Patricia x

Geef een reactie

