Haakmiddag

Afgelopen zaterdag organiseerde ik een minihaakmiddag bij mij thuis.
En wat was het leuk!

Nancy, Eline, Marinke, Loes en Annemarie kwamen gezellig thee drinken, lunchen, kletsen en haken!
En natuurlijk moesten onze dekentjes-in-wording even op de foto gezet worden…

Last Saturday I had a mini crochet meeting at my place. We had so much fun!
Nancy, Eline, Marinke, Loes and Annemarie visited and we drank tea, had lunch, chatted and of course did some crocheting. And we had to make pictures of our blankets-to-be.

haakmiddagthuis5

Zijn ze niet mooi?!

Aren’t they pretty?!

haakmiddagthuis3

Tussen het geklets door hebben we zelfs nog ijverig zitten haken…

In between the chatting we also managed to do some crocheting…

haakmiddagthuis4

En de lieverds brachten ook nog kadootjes mee, ik voelde me bijna jarig!

And these sweeties also brought some presents, I almost thought it was my birthday!

???????????????????????????????

Wat veel he! Ik kreeg ook nog een bos bloemen, maar die staat niet op de foto…

Isn’t that much! I also received some flowers…

???????????????????????????????
En nog regenboogwolletjes! Ben benieuwd wat voor leuks ik daarmee ga haken… ideetjes zijn welkom!

And also some rainbow yarn! I can’t wait to see what I will be crocheting with them… any ideas are welcome!

???????????????????????????????
Ooh, wat was het gezellig!!
Bedankt dames! Is het volgende week weer haaktijd? 😉

What fun we had!!
Thanks sweeties! Will it be crochety time next week? 😉

2 reacties op “Haakmiddag

  1. uit ervaring weet ik hoe gezellig zo een haaknamiddag is, veel haakplezier en een leuke babbel, wat moet een mens nog meer hebben
    groetjes
    micheline

Geef een reactie

