Schaapjesstempels

Behalve de kaartjes met schaapjes, bestelde ik ook stempels.
Ben er helemaal blij mee!

Besides the cards, I also ordered stamps with sheep. I am really happy with them!

stempels
Ik maakte er ook kadootjes van voor hakende vriendinnetjes…

I also gift wrapped some for my crochety friends…

schaapstempels

Zo kunnen zij ook aan de stempel!
(En jij ook, want ik er heb er nog een paar over… 2 grote (schaapje is 2 cm. doorsnee) en 3 kleintjes (schaapje is 1 cm. doorsnee), voor resp. € 6,50 en € 4,50 incl. verzenden binnen NL. Mail me als je er een wil bestellen).

Verder bestempelde ik houtjes en maakte ik er magneetjes van…

That way they can stamp along!
I also stamped woodsies and made magnets…

stempelschaap
En ik maakte wat buttons en labeltjes…

And made some buttons and labels…

buttons
Ooh ja, ik maakte ook nog deze mooie hanger met leer…

I also made this pendant with leather…

???????????????????????????????
Ik stempel nog even door. Geen tijd meer om te haken… 😉

De kaartjes zijn gewonnen door Wanda! Gefeli!

I’ll be busy stamping some more. No time to crochet… 😉
The cards are won by Wanda! Congrats!

kaartjes

8 reacties op “Schaapjesstempels

  1. Deze zijn echt supercute! Kan me goed voorstellen dat je er helemaal weg van bent.

  2. ik heb een vraag kun jij me misschien aan dit patroon helpen ben al een poosje aan het zoeken wat ik ook probeer het lukt me niet om er achter te komen heb een heleboel lege potten en wil er graag wat mee doen en aan gezien ik een operatie krijg en 6 weken niks mag doen is dit misschien iets waar ik rustig bij kan zitten groeten Johanna

  3. Hallo Nicollie.

    Ontving weer een leuke e-mail van je.Maar nu heb ik een vraagje. Wij mijn partner en ik houden erg van kaarten vooral bridge dan heb je 13 kaarten in je handen. We spelen dat iedere week met vrienden . Nu heeft onze vriendin erg veel last van haar handen daardoor is het moeilijk voor haar de kaarten vast te houden. Nu schijnt er een gehaakte kaartenhouder te zijn. Die maakt men met 4 kartonnen onderzetters met een gehaakt “jasje”. 2 mooie rondjes die aan elkaar gezet worden. Ik heb al een poging gewaagd om er een te maken maar ben er niet erg tevreden over. Mijn vraag is is er een patroontje van. Ik heb heel internet binnenstebuiten gekeerd kan er niets over vinden. Misschien kan jij me helpen. Vast bedankt. Hartelijke groet. Lida van Drie

  4. Jeee ik moet echt beter leren lezen! *doet vreugdedansje*
    Jammer dat de post niet meewerkt, maar komt goed 😀

Geef een reactie

