Sneeuwvlokken

Echte sneeuw vind ik niet zo leuk (wel mooi, maar niet zo handig), maar gehaakte sneeuwvlokken zijn altijd leuk!

I don’t really like snow (it’s nice to look at, but a bit inconvenient when you have to go outside), but crocheted snow flakes I like!

???????????????????????????????

Van de kerstman a.k.a. vriendlief kreeg ik twee haakboeken, waaronder één met sneeuwvlokken.

Santa a.k.a. my boyfriend gave me two crochet books, one of them with snow flake patterns.

???????????????????????????????
Aan de haak dus!

Crochety time!

???????????????????????????????
Ik haakte ze met haaknaald 5 en Drops Paris, dus ze werden lekker groot.

I used crochet hook 5 and Drops Paris, so they turned out quite large.

???????????????????????????????
Een paar kaarsjes erop en je hebt een leuke tafelversiering…

Add some candles and you get an awesome table decoration…

sneeuwvlokken snow flakes
Of gewoon een heleboel kaarsjes, als je dan toch bezig bent. 😉

Or add a lot of candles while you’re at it. 😉

7 reacties op “Sneeuwvlokken

  1. Ze zijn super leuk geworden! Dat sneewvlokken boek heb ik laatst ook gekocht en er zitten wat mini vlokjes op mijn Kerst slinger. Ook haakte ik wat op pen 1,5 die zijn fijntjes en gebruik ik volgend jaar voor de Kerst kaarten , want ja voor dat je het weet is het weer Kerst. Fijne dagen!

Geef een reactie

