Basketweave jasje

Op de haakmiddag leerde ik de basketweave haken (eigenlijk leerde ik hem al een week eerder van Wink, maar ik was m weer een beetje vergeten. Dat komt ervan als je niet gelijk een stukje meehaakt, maar alleen braaf luistert 😉 ).
Het is zo’n leuke steek dat ik er een jasje van heb gehaakt. Voor om een fles wel te verstaan.

On the crochet meeting I learned how to crochet the basket weave stitch (actually I learned it a week earlier from Wink, but I kind of forgotten it, because I was only listening and not crocheting along 😉 ).
I like it so much I crocheted a cosy for a bottle.
???????????????????????????????
Met een hanger eraan van handgemaakte glaskralen en een kwastje.

I attached a pendant of handmade glass beads and a tassel.

???????????????????????????????
Ik denk dat hij hier wel leuk staat…

I think I like it…

???????????????????????????????
Hier kun je een uitleg vinden van de basketweave haaksteek.

A tutorial on how to crochet the basketweave stitch can be found here.

Geef een reactie

