500.000 bezoekers! *blogverloting*

Jeej, opeens zag ik dat mijn blog meer dan 500.000 bezoekers heeft gehad!
Dankjewel lieve blogbezoekers!
Whoei! Dat vraagt om een feestje! *taartjes uitdeelt*

Yay, suddenly I noticed that my blog had over 500.000 visitors! Thanks to my sweet visitors! That asks for a celebration! *hands out cake*

???????????????????????????????

*vlaggetje gemaakt van masking tape* *bunting made of masking tape*

Dus, verloot ik weer wat zelfgemaakte dingetjes…

So, it’s time to give away some handmade stuff…

???????????????????????????????
Dit kun je winnen: gehaakte hartjesbroche, houten magneet met gehaakt vlaggetje, bestempeld notitieboek met gehaakt vlaggetje, leren portemonneetje, armbandje met leren labeltje met hartje, een Trippel & Trappel-zelfmaakpakketje met luciferdoosje, gehaakt vlaggetje, schaartje en uitknipkaartje voor een kijkdoosje.

This is what I will be giving away: crocheted brooch, wooden magnet with crocheted bunting, stamped note book with crocheted bunting, leather wallet, bracelet with a leather tag and heart, a Trippel & Trappel diy with matchbox, crocheted bunting, a pair of scissors and cut out card to make a scenery box.

???????????????????????????????

Om mee te doen, hoef je alleen maar een reactie achter te laten waarin je zegt wat je zo typisch herkenbaar vindt aan mijn blog. ๐Ÿ˜€

To enter, you only have to leave a comment that says what you think is a recognisable thingieย for my blog.

Enjoy!

41 reacties op “500.000 bezoekers! *blogverloting*

  1. Wauw gefeliciteerd!! Enthousiasme en creativiteit. Niet alleen creatief qua bezigheden maar ook qua schrijven (zoals je verhaaltjes over T&T). Ga zo door!
    Liefs, Anne

  2. Yey wat een boel bezoekers ๐Ÿ™‚
    Maar wat wil je ook met zo een leuke blog! Ik krijg elke keer een mail in m’n mailbox en lees dat met veel plezier ๐Ÿ™‚
    En wat is zo typisch herkenbaar voor jou blog………… dat zijn de kleuren roze, paars en aqua ๐Ÿ™‚
    Dat je nog maar heeeeeeeel lang zo door mag gaan, ik geniet er elke keer weer van en doe er ook zeker regelmatig inspiratie op!!!
    โ™ฅ Thea

  3. Gefeliciteerd! Wat een enorm aantal bezoekers. Ik doe graag mee met je giveaway. Wat ik zo typisch vind aan je blog? Veel pastelkleuren, altijd vrolijk en energiek en ook enorm divers in creaties.
    Liefs
    Irene

  4. Gefeliciteerd,ja jou blog is leuk en herkenbaar door de leren opjecten die je maakt,en eigenlijk alles wat je freubeld. De lerenarmbandje voor m’n kleinkinderen vond ik natuurlijk helemaal super. Het geeft mij weer inspiratie.
    Groetjes Plonie (ploos)

  5. Van harte proficiat met zoveel bezoekers! Ik lees je blogs ook altijd met zoveel plezier. Je manier van schrijven vind ik erg leuk en typisch Nicollie vind ik vooral Trippel en Trappel natuurlijk! Heel veel succes nog verder!

  6. Gefeliciteerd…leuk zoveel blogbezoekers. Wat ik zo herkenbaar vindt aan je spulletjes..roze, paars, haken en letters…en niet te vergeten Trippel en Trappel!
    Ik ben trouwens helemaal verliefd op het notitieboekje, volgens mij ga ik zelf ook maar eens aan de slag..alleen het haakwerkje gaat me niet lukken maar een leuk kantrandje zal vast ook mooi staan!

  7. Wauw, wat goed! Ik win graag je mooie pakketje, vooral omdat jou blogstijl inspireert en ik dol ben op je kleurgebruik. Wat ik knap vind aan je stijl is dat je stijlvast bent, het is herkenbaar. Je laat je niet meeslepen met alle andere mooie dingen die er nog zijn maar blijft bij je kleuren. Heel knap en mooi. Veel plezier verder met bloggen en kom ook eens bij mij kijken! Ik hoor graag hoe je mijn blog vindt.
    groet Sandra

  8. Super Nicolleke, gefeliciteerd ! voor mij is jouw blog herkenbaar aan het heerlijke huiselijke hebberige gevoel dat het me geeft…vooral doorgaan zo ๐Ÿ˜‰

  9. Gefeliciteerd metaal zoveel bezoekers!! Ik doe graag mee met je give away. Wat het eerste in mij op komt als ik je blog lees is vrolijkheid. In kleuren, stoffen en je verhaal er om heen. Ik hoop dat je nog lang door blijft gaan!

    Groetjes Helen

  10. Roze haaksels!!! Veel gezelligheid, creativiteit en leuke give-aways. Dat springt er elke keer uit. Ik verbaas me vaak hoe je met eenvoudige middelen gewone zaken zo leuk kunt maken. En het wordt gewaardeerd. Dat zie je wel met zoveel bezoekers.
    Groetjes, Barbara.

  11. Vooral heel veel haaksels. Je weet ook van alles iets creatiefs te maken. Een blokje hout, jij maakt er een broche van. Dat vind ik echt super. Wat ook wel typerend is dat je heel veel bij de HEMA koopt. haha. Dat vind ik echt super leuk. Ga zo door Nicole! Je bent echt een super blogster!

  12. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd. En ja wat vind ik zo herkenbaar aan je blog. Het eerste wat me dan te binnenschiet zijn Trippel en Trappel en de kleuren roze en paars. Zijn namelijk mijn lievelingskleurtjes.
    Zo, en nu op naar de 1.000.000 bezoekers

    Gr. Diane

  13. Super zeg, zoveel bezoekers! Waar ik meteen aan moet denken is handgemaakte, creatieve en inspirerende spulletjes ๐Ÿ™‚ Groetjes, Lindi

  14. Herkenning van je blog vraag je. Eerstens steeds weer nieuwe creatieve spullen en de kleuren, maar vooral de humor waarmee jij schrijft vind ik geweldig leuk. Dat is voor mij zeer zeker herkenning.

  15. Nicollie…Van >3 Gefeliciteerd met deze mijlpaal…
    Als ik mijn mail open en ik zie tussen de 30 mailtjes Nicollie staan…
    dan is dat de 1ste die ik open maak…Heerlijk…
    Geniet ervan…Liefs uit Hoensbroek van ‘oma’ Ingrid…

  16. Gefeliciteerd met 500.000 blogbezoekers.
    Wat ik zo leuk en herkenbaar vind aan jouw blog is het rose en ik geniet ook altijd vrolijk van jouw verhaaltjes.
    Ga lekker door tot de 1.000.000.
    Joanne

  17. Hartelijk gefeliciteerd zeg! Wat een aantal … ๐Ÿ™‚
    Ik vind jouw blog en creaties vooral origineel en van kwaliteit. Ik kan er nog veel meer over zeggen maar dit b valt mij vooral op. Erg inspirerend. Thanks!

  18. Whoehaaaa feli met je mijlpaal. 500000 da’s heul veel een vijfmetvijfnullen!!!!! Maar ik snap het wel, je blog zorgt altijd voor een lach op mijn gezicht. Ik geniet van de belevenissen van T&T AMD friendss. Ik vind vaak je tutjes te leuk!!! Dus ik zou zeggen op naar de eenmetzesnullen:-)

  19. Whoehoeee wat veel bezoekers!!
    Wat ik zo typisch jou vind is je enthousiasme die je overbrengt in je blogs. Maar niet alleen in je blogs ook op Twitter. Als ik muizen, olifanten, drops paris en de kleuren paars, roze zie denk ik Heej nicollie..!!!
    Ga zo door..! Je blogs zijn zo leuk om te lezen. Ennuh tot Twitter ๐Ÿ˜‰

  20. De typische kleuren; paars, roze en grijs maken je blog gezellig en lekker knus en natuurlijk niet te vergeten de 2 leuke muizen: Trippel en Trappel dus!

  21. Juppie, dat moet gevierd worden haha. Ik zit nog op de 50 maar ik ben ook pas vandaag begonnen met bloggen (A)

    Ik volg je nog niet zo lang, maar wat mij echt opvalt aan je alles wat je post zijn de vrolijke kleuren en dan vooral roze in alle tinten! Het vorlijkt de lezers toch weer op.

    Liefs,

  22. Wow, wat een bezoeken heb je gehad. Dat is een mooi compliment voor jou met jouw blog.
    Wat heb je een mooi verwenpakket samengesteld. Ziet er echt gezellig uit.
    Mooie overgang naar wat opvallend is aan jouw blog:
    Gevarieerdere haak- en knutselprojectjes met veel oog voor prachtige details. Met veel roze kleuren en veel gifts voor alle lezers en volgers.

    Blijf vooral nog lang zo doorgaan met jouw creatieve en blogactiviteiten, Margaret

  23. Congratulations:) I really like the color combinations you use in crochet projects:)

  24. Wel gaaf hoor om al zoveel bezoekers te hebben gehad! Gefeliciteerd!

    Als ik nicollie hoor dan denk ik meteen aan unieke zelfgemaakte items die ik niet zo bij anderen tegen kom. Daarbij kom je altijd heel enthousiast en vrolijk over en deel je graag uit.

    Typische items van jou vind ik de magneetjes (incl haakwerkje), notitieboekjes (ook incl haakwerkje erop) en leren labels en armbandjes.

    Vooral doorgaan zou ik zeggen. Je bent een inspiratiebron voor vele denk ik.

    Groetjes Imara
    (project knuf)

  25. wauw,dat zijn er veel he!!dikke proficiat!!!typisch voor jou?!wel,de gezelligheid en de creativiteit van jouw blog spreekt me enorm aan!!ik kom graag snuisteren,en lezen,en genieten van jouw ideetjes!!je bent een heel creatieve madam!

  26. Gefeliciteerd met je grote aantal bezoekerd! Jouw blog kenmerkt zich met veel paarse tinten aan haakwerk, veel tutorials van allerlei kleine haakwerkjes waar je blij van wordt om ze te zien en te maken. Natuurlijk de verhaaltjes van nog meer ieniemienie maakseltjes met Trippel en Trappel! Op naar het miljoen! ๐Ÿ˜‰

  27. Gefeliciteerd met alle bezoeken! Ik vind alle creativiteit herkenbaar voor je leuke blog ๐Ÿ™‚ ga nog lang zo door ๐Ÿ™‚

  28. Ik volg je blog nog niet zo lang maar ben elke keer nieuwsgierig naar je verhalen en je werk. Ik vind je werk herkenbaar, eigen, vernieuwend, open, verrassend en het geeft veel inspiratie. Veel geluk๐Ÿ€

    Groetjes,
    Jildou

  29. I would say cute little buntings and colors.Lovely giveaway,thank you for the chance to win this amazing package.

  30. ik lees al een hele tijd met je mee, dus weet wel wat ik typisch vind aan jouw blog.. namelijk de vrolijkheid die overal van afstraalt en heel veel roze en paars tinten ๐Ÿ˜€

  31. Fantastisch zoveel bezoekers!!! Van harte ! En wat ik zo leuk vind aan jouw blog …. Zonder Nicolie in m’n mail is het gewoon GEEN maandag! Suc 6 en op naar de 1.000.000!

  32. Ik dacht dat ik al gereageerd had!
    Nou…niet dus….. ๐Ÿ˜‰

    En natuurlijk zijn trippel en trappel de sterren van je website!

    Ik wens je nog heel veel bezoekers!

    Grtzz Mara

  33. Wauw, gefeliciteerd! En wat ik zo speciaal vind aan jouw blog, jouw vernieuwende creativiteit!!

    Ga zo door, groetjes, Mariรซtte

Geef een reactie

