Haakmiddag, de datum!

De datum van de haakmiddag is bekend! *tromgeroffel*
Na al jullie aanmeldingen is de datum gekozen waarop de meeste dames aanwezig kunnen zijn en dat is…
zaterdag 23 november!
Gezellig! Wink en ik hebben er alvast heel veel zin in!
wink_nicollie_meeting_invite_nl_def
Haakmiddag Den Bosch! Datum: zaterdag 23 november 2013
Tijd: 12.00 – 17.00 uur
Plaats: Restaurant Zoetelief, Korte Putstraat 10, Den Bosch
Incl. lunch à € 16,50 p.p. en alle bijkomende kosten van wat je verder nog eet en/of drinkt.
Ter plekke af te rekenen bij Zoetelief.

Nu is het tijd om je definitief aan te melden!
Ook als je je voorkeursdata al hebt doorgegeven, vragen we je om je toch nogmaals voor het echie aan te melden.
Je kunt je aanmelden tot en met 25 oktober a.s.

Kom je ook?
Stuur ons dan een mailtje (nicollie26 [at] gmail.com) en laat weten dat je komt.

Ook horen we graag of je i.v.m. allergie/zwangerschap/etc. niet alles mag eten, of dat je bijv. vegetarisch bent of glutenvrij eet (i.v.m. het bereiden van de lunch).
Meld je je met een vriendin aan, dan horen we ook graag de naam en het emailadres van je vriendin.
We gaan iedereen die komt nl. een groepsmail sturen met meer info (over bijv. de swap) en zo kun je zelf ook het een of ander regelen (bijv. carpoolen, haakboekjes ruilen, etc.).Enne, leg je alvast een haakseltje klaar om mee te nemen? 😀

Wij gaan alvast weer bij de mail zitten wachten op jullie definitieve aanmeldingen!
Haakmiddag, here we come!

4 reacties op “Haakmiddag, de datum!

  1. Hoi Nicole en Wink,

    Ik ben er zaterdag bij! Ik hou niet van vlees, dus vegetarische lunch voor mij!

    Groetjes Vivian

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  2. Oooh jammer, ik moet werken die dag………..
    Ik wens iedereen die wel kan gaan een leuke middag!

  3. Pingback: Haakstoel, the story continues | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

