Kunstmarkt

Gisteren was het zover, Nancy en ik stonden voor de derde keer op de Kunst- en Kadootjesmarkt.
En wat was het leuk!
Dit was mijn kant van het kraampje:

Yesterday, Nancy and I attended an art fair and we had a lot of fun!
This was my side of the boot:

???????????????????????????????
En dit die van Nancy:

And this was Nancy’s:

???????????????????????????????

En we hebben zelfs best goed verkocht!

We even sold some of our stuff!

???????????????????????????????
Maar vooral hebben we veel plezier gehad en de voorpret van nieuwe spulletjes maken was minstens net zo groot.
Nu is alleen de vraag wat ik met alle overgebleven spulletjes moet doen, haha…

But most of all we had a lot of fun making these things and selling them.
Now I wonder what to do with all that I have left over…

???????????????????????????????

Een goed idee heb ik al… ik verloot gewoon wat aan mijn trouwe bloglezers!
(Ooh ja, ik werd ook nog gewoon herkend als Nicollie toen ik er vandaag “incognito-zonder-kraampje” even was. Whoei!)

Dus, wil je wat winnen wat je gisteren had kunnen kopen? ๐Ÿ˜‰ Doe dan mee en laat een reactie achter.
Laat weten wat je van mijn kraampje het liefstย wil winnen (m.u.v. de vilten boeken en de omhaakte kei, die zijn te zwaar om op te sturen).
Enne, iets kopen mag natuurlijk ook. ๐Ÿ˜‰

So, a good start of reducing my stash, is to have a give away!
Leave a comment and tell me what you’d like to win (except the felt books and crocheted rock, they are too heavy to ship).

21 reacties op “Kunstmarkt

  1. Leuk dat het een goede gezellige dag geweest is. Ik vind zo n notitieboekje met een lapje leer erop wel erg leuk. ๐Ÿ™‚ love leer!

  2. Ik ben in de ochtend op bezoek geweest en vond jullie stand met afstand het meest kunstzinnig. Vooral de broches zijn erg mooi.

  3. jammer dat de “marktjes”zo ver van hier zijn,anders kwam ik zeker eens langs!!!ik vind de boekjes heeeeel mooi!

  4. ik was gisteren naar EchtStudio want daar was de meet and greet Amigurumidag en dat was ook wel heel erg gezellig. Dat was dan ook de enige en goede reden dat ik niet bij je langs gekomen bent….goed om te lezen dat het zo leuk was!
    Mocht ik wat winnen dan laat ik de keuze aan jou over want de dingetjes zijn allemaal zo leuk!
    Fijne zondag!
    groetjes, Sandra

  5. klinkt en ziet er uit als een hele leuke dag! ik hoop dat jeetje goed geholpen heeft… nu ze haar eigen winkeltje weer eens in de steek heeft gelaten (en tweetje en ik al het werk moeten doen)

  6. Hoi hoi! Ik vind je stoer met zo’n kraam! Ik zou wel een notitieboekje met vlaggetjes willen maar kan me goed voorstellen dat die gisteren allemaal verkocht zijn!

    Gr.,

    Maaike

  7. Nicole wat een leuk kraampje! En wat leuk dat mensen je herkennen! Ik zou je niet herkennen misschien maar herken bepaalde bloggers zeker wel aan hun spulletjes en stijl in een kraam en ik denk dat dat bij jou zeker ook zou hebben! Dus ga zo door! Superleuk!

  8. Jeeeeeeeemig Nicole, wat een gave kraam, wat hebben jullie je best gedaan! Logisch dat jullie goede zaken hebben gedaan, wie wil er nou niet iets kopen van zo’n gave kraam! (en zulke aardige kraamhoudsters natuurlijk ;-D) en spot ik daar nou die lieve kleine schaartjes? Je weet, daar ben ik echt verliefd op en ik zou er heeeeeel graag 1 winnen: een prachtige aanvulling voor in mijn haaktas ;-D x

  9. Wat leuk dat je zo goed verkocht hebt! Lijkt me een gezellige dag geweest. En ik vind je notitieboekjes altijd zo mooi; daar zou ik graag iets moois in schrijven voor een swap, ware het niet dat ik al over het (geringe) budget heen ben. Die zou ik dus wel graag willen winnen!

  10. Ik had het gisteren al gezien. Ook voor mij geld helaas dat 9 van de 10 keer alles echt veel te ver weg is ๐Ÿ˜ฆ Baal ik wel van hoor. Ik vind alles zo leuk. Leuk notitieboekje is altijd handig.

    In ieder geval fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

    Groetjes Imara

  11. hallo we konden helaas niet komen omdat joep dienst had.. anders waren we zeker van de partij geweest.. als ik ook mee mag doen met de verloting… ik vind het memo boekje met de vlaggetjes erg leuk… en die inie minie boekjes zijn ook zooo schattig maar ook de gehaakte hartjes zijn heel leuk :D… heel veel groetjes en knuffels van de meiden… en we zien elkaar snel weer…

    ilona

  12. Wow, Nicole. Wat een leuke kraam. Echt heel leuk. Alles ziet er echt geweldig leuk uit, maar vooral die kleine leren boekjes (broches). Die zou ik nou graag willen winnen. Echt super leuk en wat is je blog geweldig. Ik verheug me altijd op een nieuw berichtje van je. Ga zo door.

    Groetjes

  13. Ziet er heel gezellig uit ๐Ÿ™‚
    Leuk om te lezen dat jullie een gezellige dag hadden, ook belangrijk, misschien wel het belangrijkst ๐Ÿ˜‰

  14. Wat een mooie kraam, het ziet er heel gezellig uit! Echt om trots op te zijn! Je schaartjes vind ik erg lief en handig voor in mijn tas (vergeet altijd een schaar(tje) als ik een haakwerkje mee neem), maar al het andere is ook super vrolijk en mooi. Liefs Elisa

  15. Wat jammer toch dat je markjes altijd zo uit de buurt zijn. Schattige uitstalling op het kraampje! Volgende week ben ik jarig …. dus ik laat me heel graag verrassen. Boekjes, gehaakte hartjes … zakje met kantenpapiertje en strikje …. alles is even leuk! Het is geen maandag als ik je nieuwsbrief niet gelezen heb.

  16. Wat zag je kraam er supergezellig uit! Ik word er helemaal vrolijk van.
    Dat word ik trouwens altijd van je berichtjes: zo enthousiast. En je ideetjes zijn altijd weer verrassend!
    Zo’n notitieboekje met gehaakt vlaggelijntje vind ik erg leuk. Maar ik word ook erg blij van zo’n broche met uit en gehaakt strikje of mininotitieboekje met vrolijke tekst.
    Succes!
    Jolanda (inmiddels heb ik ook een blog: http://www.dip2dop.blogspot.nl)

  17. HayHay!
    Wat mooi allemaal!!!
    Mijn favoriet is de uiltjes broche en het mini notitieboekje! Zo mooi en lief!
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

  18. Volgens mij vroeg je op Twitter een winkel voor drops katoen? Koperdraadje in Alblasserdam verkoopt dat volgens mij. Ik had gereageerd,maar jij volgt mij niet en dan kan je het niet zien denk ik. Haar telefoon nr 0628750679. Groeten Plonie

    Verstuurd vanaf mijn iPad

Geef een reactie

