Spulletjes voor de Kunstmarkt

Morgen is het zover, Nancy en ik gaan voor de derde keer naar de Kunst- en Kadootjesmarkt.
En wat hebben we er een zin in!

De afgelopen tijd hebben we met heel veel plezier nieuwe spulletjes gemaakt (zo leuk om met een doel productie te maken 🙂 ), ik maakte onder andere notitieboekjes…

Tomorrow, Nancy and I will be attending an art fair and we are looking forward to it! We made a lot of new stuff lately. I made these notebooks…

???????????????????????????????
Bestempeld met een stempel die ik kocht in Zweden en met vlaggetjes gehaakt met haaknaald eenkommavijfentwintig.

Stamped with a rubber stamp I bought in Sweden and I also added a crocheted bunting.

???????????????????????????????
Verder omhaakte ik een steen…

I yarnbombed a rock…

???????????????????????????????
En maakte ik een proefopstelling om te kijken of ik al mijn maaksels leuk kan presenteren op het kraampje.
Met onder andere deze mini notitieblokjes…

And I tried if all my stuff would fit on the table at the art fair tomorrow. Like these tiny note books…

???????????????????????????????
En de gehaakte schelpjeskettingen mogen natuurlijk ook mee!

And of course I will also bring my crocheted shell necklaces!

???????????????????????????????
We hebben er erg veel zin in!
Als je morgen toevallig in de buurt bent, kom je dan langs? *Gezellig*

We are really looking forward to it!

3 reacties op “Spulletjes voor de Kunstmarkt

Geef een reactie

