Leren labeltje op mandje op boekje

Whoei! Ik word beroehoemd! *eindelijk* 😉

I’m becoming famous, at last! 😉

???????????????????????????????
Een tijdje geleden maakte ik leren labeltjes voor op een mandje, gebreid en gevilt door degene die dit boekje maakte.
En nu staat dat labeltje zomaar op de voorkant van het boekje! *whoei*

A while ago I made some leather tags for someone who put one on a basket that she knitted and felted and then it ended up on the cover of a book! *yay*

???????????????????????????????
Dan ben ik toch best wel een beetje beroemd, he?!
Ook al staat mijn naam er niet bij in het boekje. Heb ik zelf dus maar even gedaan… 😉

That means I’m quite famous already, doesn’t it?!
Even though my name isn’t mentioned in the book. So I added it myself… 😉

???????????????????????????????
Er staan trouwens erg leuke projectjes in het boekje én het is voor maar € 1,99 te koop bij de Action!

The book is full of cute projects.
???????????????????????????????
Op naar de Action dus! Ze hebben nog meer van deze boekjes, dus als je niet haakt of breit, kun je er ook terecht voor een viltboekje, een papierboekje en een boekje met kinderknutsels. Hier waren ze trouwens al bijna uitverkocht. Gelukkig lag er nog één boekje op mij te wachten.

They were already almost sold out. Luckily there was one book left, waiting for me.

14 reacties op “Leren labeltje op mandje op boekje

  1. Gefeliciteerd:)! Op 21 sep. 2013 19:35 schreef “Nicollie.nl :: Nicollie’s ~Nicx for short~

  2. Dit boekje moet ik kopen!! Haha Action! €1,99

    Met vriendelijke groet,

    Linda

  3. ha die beroemde nicolle super leuk voor je ik gelijk naar de action maar in kaatsheuvel hadden ze het boekje niet dus even zoeken waar ik het boekje kan vinden , zal je naam er ook zelf in zetten ha ha
    heel veel groetjes marielle

Geef een reactie

