Leren boekjes *blogverloting*

Van een lieve collega kreeg ik weer een hele stapel leer (een stalenboek) en wat ben ik daar blij mee!
Ik deed zomaar een rondedansje ervan…

Daar moest ik natuurlijk gelijk mee aan de slag!
Ik maakte, net als Nancy en net als ik voor Janita maakte, leren boekjes.

From a very sweet colleague I received a loooot of leather, and I am really happy with it!
I just had to do a little happy dance…
Of course I had to get started right away and I made some leather books, just like Nancy and just like I made them for Janita.

???????????????????????????????
Nu maakte ik er kettingen en broches van.
Zijn ze niet schattig?!

I made necklaces and brooches. Aren’t they cute?!

???????????????????????????????
Die twee op de foto’s hierboven heb ik mezelf toegeëigend… 😉

En natuurlijk maakte ik er nog een heleboel meer…

These two were for me, me, me… 😉
But I made some more…

???????????????????????????????
En omdat ik er zulke leuke reacties op krijg, ga ik er ook eentje verloten…
Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten waarin je me laat weten wat jij uit zou geven aan zo’n leuke ketting of broche. (Want Nancy en ik willen ze meenemen naar de markt van binnenkort, en we hebben geen idee wat we ervoor kunnen vragen).

Je kunt een lakleren boekje aan een ketting winnen, namelijk de donkerbruine of petrolkleurige van de achterste rij op de foto hieronder…
(Dus laat ook even je voorkeur weten).

And because I got such nice comments about them, I am having a give away…
To enter you just have to tell me what you are willing to pay for them, if you were to buy one. (Because Nancy and I want to sell them on an art fair and we haven’t got a clue what we could ask for them).
You can win one of the patent leather books on a chain, please let me know if you’d like to win the dark brown or the petrol one (on the last row).

???????????????????????????????

Enjoy!

18 reacties op “Leren boekjes *blogverloting*

  1. O, wat leuk bedacht! Een boekje om je nek… Daar zou ik wel 12,50 aan uitgeven! Een broche misschien iets minder, een tientje? Maar da’s persoonlijk natuurlijk =)

  2. Wat heerlijk zo’n stalenboek. Daar kun je echt weer lekker mee aan de slag. Ik vind het erg mooi wat je maakt. Moeilijk om een prijs te noemen als ik het niet gezien heb. Ik heb zelf een keer een roze olifant sleutelhanger op een markt gekocht voor 7.50 euro. Ik denk dat een bedrag tot 10.00 euro wel zal gaan op een markt. Succes in ieder geval en ik doe graag met de verloting mee.
    Groetjes winneke
    http://Www.bloglovin.com / pinoozzz

  3. mooi ! Ik heb geen idee eigenlijk… Er is in dat soort van dingen ene nogal groot verschil tussen wat mensen er willen aan geven en wat het verdient te krijgen. Ik denk een euro of 8, maar het zou meer mogen zijn …

  4. Ik denk dat 10 euro een reële prijs is voor zo’n ketting. Zou hem zo kunnen kopen want ik ben gek op boeken, maar winnen is nog leuker. Veel succes op de markt

  5. Ik vind de petrolkleurige leuk en als ik op de markt langs jullie kraampje zou lopen zou ik er EUR 4,95 voor betalen 🙂

    Gr.,

    Maaike

  6. Hij is erg leuk en zou er ook wel graag 1 willen, denk dat inderdaad rond de 10, euro tot 12,95 reeel is.
    succes Jolanda

  7. Ik zou zeggen €7,50. En ik zou de petrolblauwe kiezen als ik won, er een mooie tekst inschrijven en hem aan mijn dochter van 12 cadeau geven! Dan kan ze dat overal mee naar toenemen, omdat ze veel van huis is.
    Groetjes,
    Wendy

  8. graag doe ik mee met de verloting va de boekjes, het maakt niet ui welke kleur, ik vind ze allebei mooi, weer eens een goed idee
    micheline

  9. Oh wat zijn ze weer schattig. Helemaal verliefd geworden op die mooi ketting met leren boekjes.
    Ik denk aan 12,95 tot 19,95 per stuk

  10. Wat leuk!
    7.50 voor de broche en 8 voor de ketting zou ik zeggen:)
    Ik zou graag een broche winnen en anders de petrolkleur ketting.
    Heel erg gaaf die broche!

  11. Heel erg leuk dat boekje ,en ik doe graag mee met de verloting .
    Goed weekend hoor Nicolle .
    Groetjes Geertje

  12. Wat een leuke boekjes! Vind ze allemaal mooi. De prijs is altijd lastig, zeker voor zelf gemaakte spullen. Maar dit is leer en met ketting zeker 12,50 waard. Toch zou ik ze te koop zetten voor 9.95 gewoon omdat dat drie cijfers prettiger is voor het oog. Veel succes !

  13. Wat een leuke boekjes. Wat ben je toch creatief. Ik denk €7.50 voor de broche en € 10.00 voor de ketting. Maar het blijft lastig om een prijs te bepalen voor handgemaakte spullen.
    Ik doe graag mee met de verloting en vindt de ketting met het bruine boekje erg mooi.

  14. Hoi Nicollie!
    Wat een leuke post weer 🙂 Leer is zo’n mooi product! ik ben zelf gek op leer en daarom verkoop ik sinds kort op http://www.leerstore.com ook leren producten. We hebben nu alleen nog tassen, maar we willen ook bijvoorbeeld portemonnees en ook dit soort leuke gadgets gaan verkopen de komende tijd. Misschien leuk om contact te houden? Groetjes Bernice

  15. Nicolleke, deze beauties zijn zeker 12,50 (ketting) waard, eigenlijk meer maar als je er veel wilt verkopen maak je ze niet zo duur….ik reken altijd zo: liever 5dingen verkocht voor een goedkoper prijsje dan 2 dingen die duurder geprijsd zijn….maar dat ze tegen de 15€ WAARD zijn, dat is zeker….dus als je ze boekjes, zonder ketting voor 7,50 p.st verkoop is dat een heerlijk hebbedingetje 😉 ..Ketting zou ik los aanbieden ….en de broches voor 6,50… En natuurlijk doe ik graag mee …suc6 meis….!

  16. Oh wat zijn ze leuk!! Ik zou er ook wel rond 10 euro voor betalen. En ik doe natuurlijk graag mee voor de verloting. Dan zou ik voor de donkerbruine gaan. Super mooi!!

Geef een reactie

