Kunstmarkt

Op 5 en 6 oktober a.s. is het weer Kunst- en Kadootjesmarkt bij Kunstwinkel op Dreef en zoals gewoonlijk staan Nancy en ik daar weer met een kraampje. Het begint al traditie te worden. 😉

Dit jaar staan we er alleen op zaterdag 5 oktober, want wij staan er vooral voor de gezelligheid, we verkopen toch weinig. 😉

kunstmarkt2013
Elk jaar bedenk ik me dat ik nu echt niks nieuws hoef te maken hoor, ik heb tenslotte nog zoveel over van afgelopen jaar.
En elk jaar kan ik het toch niet laten en ga ik toch weer aan de slag.
De voorpret alleen al is zo leuk!

kunstmarkt20131
Dit jaar worden het allerlei kleine haaksels en ook Trippel & Trappel mogen mee, nou ja, de kijkhuiskaartjes dan. T&T laat ik lekker thuis, anders gaan ze daar de boel op stelten zetten… Enne, ik neem nog iets nieuws mee, T&T-gewijs… maar dat blijft nog even geheim. Hopelijk kan ik het binnenkort laten zien, zooo leuk!

Ben je op 5 oktober in de buurt? Kom je dan gezellig even langs?

2 reacties op “Kunstmarkt

  1. Helaas wat te ver uit de buurt, Maar ik wens jullie en allen die wel langs gaan een paar geslaagde dagen toe (ook qua verkoop).

    Groetjes, Margaret

  2. Pingback: Trippel & Trappel kijkhuisje | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

