Spang gehaakt

Het moet niet gekker worden… ik vind het haken met ieniemienie dun draad en haaknaald eenkommavijfentwintig steeds leuker worden.

Wie had dat gedacht? Ik zeker niet!

Who would’ve thought I’d like crocheting with teeny tiny yarn and crochethook onepointtwentyfive so much?
I for sure did not!

???????????????????????????????

Ik haakte een kokertje van 6 l., sluiten met een hv en dan steeds maar vasten in de rondte haken, tot ik hem lang genoeg vond.

I crocheted a tube of 6 sc., close with a sl.st. and crochet dc until I thought it was long enough.

???????????????????????????????
Daarna reeg ik hem op een spang, grote keramiekkraal erbij en klaar!

After that I put it on a metal wire necklace, added a ceramic bead and that’s that!

???????????????????????????????
Best leuk, toch?

En omdat één bolletje ieniemieniewolletje wel erg weinig is, haalde ik er nog wat bij…

Quite nice, isn’t it?
And because one color of teeny tiny yarn isn’t too much, I bought myself some more…

???????????????????????????????
Ik kan weer even vooruit!

That will keep me busy!

3 reacties op “Spang gehaakt

Geef een reactie

