Ieniemienie broches

Eindelijk weer wat gehaakt!
En ooh jee, wat kan ik jullie toch veel laten zien en wat is het groot…
*pakt vergrootglas erbij*

I finally crocheted something again!
You’ll have to look really close to see it… *gets magnifying glass*

???????????????????????????????
Maar gelukkig hoeft iets niet groot te zijn om toch leuk te zijn…

Fortunately a crocheted thing doesn’t have to be big in order to be nice…

???????????????????????????????
Ik haakte ieniemienie hartjes en strikjes met haaknaald 1,25 (jaja, wij worden al echte vrienden; haaknaald eenkommavijfentwintig en ik!).

I crocheted teeny tiny hearts and bows using crochethook 1,25 (indeed, crochethook onepointtwentyfive and me are quite getting along!).

???????????????????????????????
Ik plakte ze op een oorbelstekertje, want een brochespeldje is natuurlijk veel te groot.
De hartjes prikte ik aan de stekertjes en op het bovenkantje van het stekertje plakte ik een Swarovskietje.

Goedgekeurd? (Door mij wel hoor!)

P.S. Trippel wilde wel even laten zien hoe leuk ze zijn…

I glued them onto a earstud, because a brooch is way to big.
The hears were pierced onto the earstud and then a Swarovski has been glued onto the top of the earstud.

Do you like them as much as I do?

P.S. Trippel wanted to show you how cute he looks with his bow…

ieniemieniebroches3

7 reacties op “Ieniemienie broches

Geef een reactie

