Mandalalala

Mandala’s zijn zooo leuk om te haken, dus ik haakte er nog een.

Mandala’s are sooo much fun to crochet, so I made another one.

???????????????????????????????
Deze keer helemaal in het roze, naar een patroon van Wink wat in de Simply Crochet stond (en nu ook in het Nederlands in de Mollie Makes).

This one’s entirely pink, by a pattern of Wink that was featured in the Simply Crochet some time ago.

???????????????????????????????
Ik haakte ‘m voor mijn mams en ze was er gelukkig heel blij mee!

I made it for my mum and fortunately she’s very happy with it!

???????????????????????????????
En ik haakte hem met haaknaald 4 i.p.v. mijn gewoonlijke 5 en kijk eens wat een verschil…
Zelf vind ik de 5 toch iets fijner haken hoor.

I crocheted with crochet hook 4 instead of my regular hook 5, look at that difference…
I must confess I prefer the 5 over the 4 though.

8 reacties op “Mandalalala

  1. in ene kon ik er niet meer bij je op :-(…..heb wat aanpassingen gemaakt nu maar hopen dat dit bericht door gaat komen, wat ontzettend mooi weer, evenals alles wat je maakt, liefs jenneke

  2. Prachtige mandala’s. Die met 4 gehaakt is wat strakker, maar ik kan me voorstellen dat je prettiger haakt met 5 mm.
    Je mams zal er vast van genieten.

    Fijn weekend, Margaret

  3. Hallo

    Waar kan ik de uitleg vinden van de roze mandala?
    Heb de andere mandala uitleg wel gevonden, maar kan de roze nergens vinden.

    Groetjes Rosanne

Geef een reactie

