Gehaakte sjaal

Een tijdje geleden kreeg ik dit patroon van Sascha en ik ging gelijk aan de haak!

Some time ago I got this pattern from Sascha and I couldn’t resist to start crocheting right away!

???????????????????????????????

Het duurde even voor de sjaal af was, want het was meer een meeneemprojectje dan een ik-haak-even-lekker-door-projectje, maar nadat Nancy en Wink hier pas zijn geweest en ik de hele middag heb zitten kletsen haken, was hij ineens bijna af.

It took some time to finish it, because it was more of a on the go project, but after the lovely visit of Nancy and Wink, where I got to chat crochet all afternoon, it was nearly finished.

wink1

Het leuke aan deze sjaal is dat hij met één bol sokkenwol is gehaakt, op haaknaald 6,5.

The fun part about it is that it’s made with one skein of sock yarn, with crochet hook 6,5.

En je kunt hem op verschillende manieren dragen… als (col)sjaal…

You can wear it in different ways… as a scarf…

???????????????????????????????

Of als poncho…

Or as a poncho…

???????????????????????????????

Ik vind hem geslaagd! Ook al kriebelt ie wel een beetje…

I think it’s wonderful! Although the wool itches a bit…

8 reacties op “Gehaakte sjaal

  1. Superleuk! Ja, dat heb je dan weer met die sokkenwol he, dat prikt een btje… Ik heb net een Elise shawl af en die prikt ook… Maar het is zo leuk spul die wol! En gelukkig hoeft het niet aan je voeten 😉

  2. Hij is leuk hoor en dat kriebelen schijn je te kunnen oplossen door hem in de vriezer te leggen, ik heb het nooit geprobeert alleen eens gelezen maar je weet nooit! Groetjes Linda

Geef een reactie

