Trippel & Trappel’s Kijkhuisje

Af en toe heb ik het toch maar druk met die twee eigenwijze muisjes van me…
Nu hadden ze weer bedacht om maar eens wat bij Vistaprint te bestellen (ohoh, daar gaan we weer…). Maar dan geen gewone visite- en postkaarten, neehee, dat is natuurlijk veel te saai, maar kaarten met een extraatje.
Dus ik had wat bedacht en het werd zowaar goedgekeurd door T&T. En gelukkig wilde Janita, de mams van Jeetje en Tweetje, mij wel helpen. *pfieuw* Want van Photoshop enzo heb ik geen kaas gegeten.

Anyway, vandaag was het eindelijk zover dat de bestelling in de bus viel. Whoei!

We bestelden postkaarten…

Every once in a while these two little felt mice I have, are giving me a hard time. This time they thought about ordering some business cards and post cards. Not the ordinary ones, but special ones! Luckily, there was Janita, mum of Jeetje and Tweetje, to help me. As I know nothing about Photoshop and such.
Today the cards finally arrived!
The post cards…

???????????????????????????????
En visitekaartjes…

And business cards…

???????????????????????????????
En het extraatje is dat je er een kijkhuisje van kunt maken. Of een gezellig tafereeltje.
In een letterbak bijvoorbeeld…

The special part is that you can make a scenery with it. Like this…

???????????????????????????????
Of in een rieten mandje…

Or put them in a basket…

???????????????????????????????
Gezellig hoor!

Doesn’t that look cozy?

???????????????????????????????
En van de visitekaartjes kun je ieniemienie kijkhuisjes maken, bijvoorbeeld van een luciferdoosje…

You can turn a business card into a teeny tiny show box, made of a match box…

???????????????????????????????
Als je goed kijkt, zie je al een paar oortjes door de opening in het huisje…

When you look carefully trough the hole in the house, you see some ears…

???????????????????????????????
Leuk he! Ik moest natuurlijk ook een vlaggetje haken met hartstikke dun draad en haaknaald 1,25. Maar dat ging wonderwel goed.

How sweet! I had to crochet a bunting of course, with the smallest yarn and crochet hook. But I managed quite well, I guess.

???????????????????????????????
Kijk eens hoe trots Trippel & Trappel zijn!

En om deze gezelligheid te delen met jullie, *iedereen aan de T&T!* verloot ik 3 setjes van 2 postkaarten en 2 visitekaartjes. Doe je mee? Laat dan je reactie achter.
En als je niet wint en er toch mee aan de slag wil, kun je ze hier kopen voor een klein bedragje.

Look how proud Trippel & Trappel are!
I’m giving away 3 sets of 2 post cards and 2 business cards. To enter, leave a comment.

Ik ga nog wat knipperdeknippen… 😉

Off to cut some more… 😉

19 reacties op “Trippel & Trappel’s Kijkhuisje

  1. waaaaaah! supertof ziet het eruit! j&t zijn gisteren thuisgekomen van hun logeerpartij en zijn helemaal hoteldebotel 🙂 ze bivakkeren nu bij de brievenbus… alleen de belofte van veel ijsjes maakt dat ze af en toe even bij mij willen komen zitten… x-jes en hieperdepiep van de meisjes voor T&T

  2. Leuk, lief, origineel en zeer gezellig! Kortom; Ze zijn goedgekeurd door mij hoor! Welkom lieve muizenwereld, ik sta echt te “Trippel-Trappelen”
    om ze te winnen!

  3. Ik vind ze ook gaaf! Vooral het luciferdoosje, daar zie ik mijn kinders al eindeloos mee spelen. Ook de slinger, te leuk! Ik doe graag mee.

  4. Heel erg leuk allemaal ,enne ik doe graag mee ,schatig dat luciferdoosje!
    Groet Geertje

  5. wie kan hier aan weerstaan, graag doe ik mee
    waar bijf je die ideeën halen, ik denk dat je onuitputbaar ben, je bent wel heel inspirerend voor mij
    groetjes
    micheline

  6. Wat leuk! Ik doe graag mee! Heel gaaf om er een kijkkasten van te maken!

  7. Wat een super leuke kaarten en visitekaartjes. Heel creatief en zo lief!

  8. Ooooooooo, die wil ik wel winnen, want wat een schatjes! Ik ben toevallig dol op T&T én op vogelhuisjes, nou vraag ik je: dat kan geen toeval zijn toch? 🙂

  9. Pingback: Alleen voor leuke post! | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  10. Hi meis,

    Hihi jij ook bedankt voor je berichtje!
    Weetje ik vind die Trippel Trappel verhaaltjes zo leuk joh! Ik heb ze zelfs aan mijn man laten lezen en die vond het waanzinnig!!
    Ik volg je met veel liefde…. ben je op facebook ook actief? Zo ja dan voeg ik je graag toe….

  11. Pingback: T&T Kijkhuisje, deel 1 | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  12. Wat een schattig huisje en wat een mooie kaarten ,daar word je helemaal blij van .
    Groet , Geertje

Geef een reactie

