Onderzetters gehaakt

Op vakantie haakte ik wat onderzetters à la het patroon van Wink.
Ik liet alleen ronde 4 achterwege, omdat ze anders nogal groot werden.

On holiday I crocheted some coasters using Wink’s pattern.
I left out round 4, because otherwise they were getting huge!

???????????????????????????????
Natuurlijk zijn ze roze… van katoen die ik bij de Panduro Hobby kocht… mijn all time favourite hobbywinkel!
Deze katoen haakt stiekem een stuk fijner dan Drops Paris, maar is helaas in minder kleuren verkrijgbaar en ook een stuk duurder…
25 kronen voor een bolletje (bijna 3 euro), terwijl Drops Paris 2 euro is en tot het eind van de maand maar 1,40 bij Echtstudio.nl!
(Jaja, ik moet nog gaan bestellen… heb alleen een beetje last van keuzestress, haha…).

Of course they are pink… using cotton bought at Panduro Hobby, my all time favourite craft shop!
This yarn crochets a lot better than Drops Paris, but is unfortunately a bit more expensive also and sold in a smaller range of colours.

???????????????????????????????

Dus ik ben zuinig op mijn roze wolletjes (lol), varkentje bewaakt ze met zijn leven de haaknaald! De set van uitknipbeestjes (zie het vorige berichtje) is gewonnen door Sonja. Mail je me je adres?

So I’m a little careful with using this yarn, little piggie is guarding them with his life a crochet hook! The winner of the cut out animal set (see my previous post) is Sonja.

Haaktijd! Crochety time!

???????????????????????????????

4 reacties op “Onderzetters gehaakt

  1. Ook hier last van keuzestress! Zijn zoveel leuke kleurtjes en heb ook een bepaald budget..keuzes..keuzes

  2. Die heb ik ook gehaakt op vakantie voor mn moeder! Ik dacht dat 4 wel genoeg was maar ik moest doorgaan tot ik er 10 had. Slavendrijver… 😉

  3. Heel erg mooi zijn ze Nicolle ,ga ze ook eens maken ,bedankt weer voor de tip !Wens je een goed weekend toe ,in het warme Nederland.
    Wij hebben juist een hittegolf achter de rug!
    Groet Geertje

Geef een reactie

