Knipperdeknip

en plakkerdeplak…

In Zweden kocht ik een leuk setje papier om beestjes van te knippen.

When on holiday in Sweden, I bought some cute cut out figures.

???????????????????????????????
Zijn ze niet schattig?!

Aren’t they cute?

???????????????????????????????
Ze kunnen ook nog kunstjes. πŸ˜‰

They are doing all sorts of acrobatics. πŸ˜‰

???????????????????????????????
En zelfs op vakantie denk ik aan jullie, want ik kocht nog een setje om te verloten.

And even on my holiday, I think of my lovely blog readers, because I bought another set to give away.

???????????????????????????????

Om mee te doen, hoef je alleen maar een reactie achter te laten.

To enter, you only have to leave a comment.

Enjoy!

26 reacties op “Knipperdeknip

  1. Die zijn zeker schattig!
    Leuk om in de vakantie met mijn kids te maken πŸ˜‰

  2. wat zijn ze leuk!!’
    hoe vind je toch iedere keer al die leuke dingen? πŸ˜€

    Hier ook een dochter die er erg blij mee zou zijn, dus doe ook graag mee aan je verloting.

    Groetjes Kim

  3. Schattig,leuk ,ik doe heel heel graag mee ,waag een gokje.
    Voor mijn kleinkinderen ,samen frΓ©ubelen gezellig.

  4. Ooo….wat zijn die schattig. Wij aan over een paar weken ook een week naar Denemarken, naar legoland en daar nog een paar dagen door naar zweden

  5. Oh wat een schatjes πŸ™‚ Waar blijf je ze toch halen? Je hebt daar een gave voor he πŸ˜‰
    Ik ken hier 2 kleine spruitjes (en een mama hihi) die daar veel plezier mee zouden hebben, zoals jij!
    Veel Liefs
    Naomi

  6. ja he,tzijn schatjes!!zelfs op vakantie kan een mens dat niet laten he,rondsnuffelen,en leuke dingen op de kop tikken!!

  7. Wat een leuk reis verslag.. Te gek hoor..
    Ben benieuwd of je reactie krijgt op je achter gelaten hart/ kaartje.

    De lampjes zijn echt geweldig…

  8. Wat een leuke beestjes zijn dat. Natuurlijk doe ik mee, en als ik niet win wil ik vragen of ik er 1 van je mag kopen. Het lijkt mij superleuk om op de knutselclub het samen met de kinderen te gaan maken.

  9. Alleen al voor die leuke mannetjes te kopen, zou ik al naar Zweden toe willen. Helaas gaat dat niet meer.
    Lieve groetjes.

  10. die zij schatig. anoukzei mama ga je reageren dan wil je misscien want die wil ik ook maken groetjes sonja en anouk

  11. sorry eerste recatie beetje verkeerd gegaan. ze zijn zeker schatig. anouk zei mama ga je reageren dan winnen we misschien die wil ik ook maken zei anouk dus anouk hoopt dat ze wint gr sonja en anouk

  12. Superleuk! Ze doen me een beetje aan De Fabeltjeskrant denken (ik heb de andere reacties nog niet gelezen maar ik ben vast niet de enige die dat zegt?)
    Ik loot graag mee!

Geef een reactie

