Gehaakte kussens

Voor de tweede verjaardag van mijn nichtje maakte ik twee kussens.

???????????????????????????????
Inmiddels is ze al 2,5, dus het werd wel tijd om deze foto’s eindelijk eens te laten zien. 😉

???????????????????????????????
Dit kussen is gehaakt volgens deze tutorial.

???????????????????????????????
En de achterkant ziet er zo uit…

???????????????????????????????
En dan haakte ik ook nog een schaap (issie herkenbaar als schaap? *lol*) via een patroon van deze shop.

???????????????????????????????
Nichtjelief was erg blij met de kussens.
Gelukkig maar, want het was best veel werk! 😉

6 reacties op “Gehaakte kussens

  1. Hoi Nicole,

    Prachtig weer!

    Mijn vraag is hoe je de vierkantjes weer aan elkaar haakt om er zo een mooi randje op te krijgen?

    Ik ben benieuwd.

    Groet,

    Maaike

    Date: Tue, 16 Jul 2013 13:37:29 +0000 To: maaike_schimmel@hotmail.com

Geef een reactie

