Stempelen!

Bij de Hema vond ik superleuke stempels!

???????????????????????????????
En nog hartstikke goedkoop ook, wat wil je nog meer!

???????????????????????????????
Dus als dankjewel maakte ik een notitieboekje met leer voor de Hema.

???????????????????????????????
Ben benieuwd wat ze ervan vinden…

???????????????????????????????
Als ik een reactie krijg, laat ik het zeker weten! 😉

12 reacties op “Stempelen!

  1. Wat een leuk idee! Ik ben reuze benieuwd en misschien vloeit er wel een opdracht uit voort.

  2. Ben ook benieuwd naar de reactie!
    Ik heb de leuke stempels inmiddels ook in mijn bezit 🙂
    Zal binnenkort een foto ervan plaatsen op mijn blog.
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

  3. hoi super leuk stond er gisteren ook mee in mijn handen zal ik het doen of zal ik het laten liggen je snapt wel heb nu al weer spijt ha ha.
    Ze hebben daar echt super leuke dingen.
    Heb je ook al lekker vakantie?
    groetjes Marielle

  4. Hallo Nicolle
    Heel mooi zeg! ech weer een heel leuk idee van jou !
    Daar moet toch reatie op komen !
    Wat jammer dat de Hema niet bij mij om de hoek zit ,want dan ging ik eens een kijkje nemen .
    Groetjes , Geertje .

  5. Ik heb de stempeltjes ook gekocht, superleuk! Terug in de tijd ;-). Leuk boekje zo, ben benieuwd of je een reactie krijgt.

  6. Wat een leuk idee om de Hema te bedanken. Zo’n blijmakende winkel! Ik ben uiteraard razendbenieuwd of je een reactie krijgt. Ik vind het in ieder geval een prachtig kado 🙂

  7. Pingback: Leren agenda | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  8. ben pas nog in de hema geweest maar vind de stempels niet meer 😦 weet iemand waar ikz e nog kan vinden?

Geef een reactie

