Vilt en leer *blogverloting*

Ik vind vilt met leer een leuke combinatie, vandaar dat ik kant-en-klare vilten hoesjes heb opgeleukt met wat leer.
Allereerst een mobielhoesje, waarbij het vilt aan de bovenkant is opengelaten, zodat het een zakje wordt. Als dat niet multifunctioneel is! πŸ˜‰

I really like the combination of felt with leather, that’s why I altered felt pouches with some leather.
First of all I made a pouch for a mobile phone. I left the top part open, so you can use it as a pocket.

vilten mobielhoesje met leer
Hopelijk vinden jullie hem ook erg leuk, want ik ga hem verloten!

I hope you guys like this one, because I’m having a give-away!

???????????????????????????????
Hij sluit met een elastiek (maar hij kan ook zonder) en hij is ongeveer 14 x 9 cm. groot. Een kleine Samsung past er in, een iPhone ook, maar dan zie je aan de bovenkant nog net een stukje telefoon. Een klein fototoestel past ook.

It closes with an elastic band (but you can also use it without the elastic band) and the size is approx. 14 x 9 cm. It fits a small Samsung and also an iPhone (except for the top, that peeps out a bit), or a small camera.

???????????????????????????????
Verder maakte ik nog een hoes voor mijn iPad. Deze heb ik met de hand vastgenaaid (ik vind de gaatjes iets te groot geworden, lesje voor de volgende keer πŸ˜‰ ).

I also made a pouch for my iPad. I hand stitched this one (but I think the holes are too big, that’s something I’ll have to think about next time).

???????????????????????????????
Ook hier weer een zakje en een elastieken sluiting.

Also with a pocket and elastic band.

???????????????????????????????

Dan nog even over de blogverloting… om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten.
Ik hoor graag van je wat je 1. leuk vindt aan mijn blog en 2. minder leuk vindt of mist aan/op mijn blog.
Bij het volgende blogberichtje maak ik de winnaar bekend.

About the give-away… to enter you just have to leave a comment. I’d like to hear 1. what you like about my blog and 2. what you dislike or miss about/on my blog. I’ll announce the winner in the next blog post.

Enjoy!

17 reacties op “Vilt en leer *blogverloting*

  1. Hoi Nicolle,
    Wat maak je toch steeds leuke dingen! Ik vind het steeds weer leuk om je blogjes te lezen en krijg dan ook steeds zin om weer te gaan freubelen. Ik vind het ook erg leuk dat je regelmatig zo’n leuk maaksel met ons deelt en verloot. En laat ik nou een kleine Samsung telefoon hebben, waar dat mooie hoesje erg leuk bij zou staan :-).
    Groetjes, Monique

  2. Ik doe niet mee met de give-away maar wil wel even zeggen dat ik die Ipad case heel mooi vind!! πŸ™‚ (snap alleen de elastieken sluiting niet zo…vind ik beetje afdoen van het geheel)

  3. Ik volg ,geef niet vaak reacties,
    Maar deze hoesjes vind ik super mooi ,ook het elastiek,je bent dan verzekerd datde iphone/ipad in het hoesje blijft .
    Ik waag een gokje.
    Nog en fijn wekend.

  4. wat mooi weer allemaal wat je gemaakt heb !
    Doe graag mee voor de blog verloting .
    Fijn weekend ,
    Groet Geertje

  5. Mooie spullen! Wat ik leuk vind aan je blog? Dat het eens iets anders is dan wat ik op de andere blogs die ik volg zie! Wat ik mis op je blog? Niets, een blog is iets persoonlijk, en iedereen moet ongedwongen kunnen plaatsen wat hij wil!

  6. Hallo Nicole,

    Wat er leuk is aan jouw blog; je schrijfstijl, je unieke creaties en vooral de avonturen van trippel en trappel.
    Wat ik minder vind aan je blog; ben ik nog niet tegen gekomen ( als het er al is)
    Wat ik mis op jouw blog: ik heb nog niets gemist, ik heb vorige week alle blogberichtjes eens heerlijk terug zitten lezen ;-D

    Ik waag graag een kansje, het hoesje ziet er zo mooi uit en ik heb nou net een Samsung die er mooi in zou passen.

    groetjes, Ingrid

  7. Ik houd van je creatieve ideeΓ«n! Ik vind producten met leer super. Hoe meer hoe beter. Het hoesje vind ik prachtig. Groetjes, Nelleke

  8. Alles is leuk aan je blog! De dingen die je maakt en met ons deelt, krijg dan gelijk zelf zin om te gaan freubelen! En dan nog de verhaaltjes van Trippel & Trappel.

    Ga vooral zo dooooor πŸ˜ƒ

  9. en laat ik nu juist een samsung hebbben,dus ik doe mee!!!ik vind het zakje wel leuk!Waar haal je jouw ideetjes toch?!zo creatief!!ik blijf je volgen hoor(ook al win ik niet)altijd leuk om een kijkje op jouw blog te nemen!

  10. Wat een leuk hoesje … en ja, ik doe graag mee met de verloting!
    Via mijn email ontvang ik jouw nieuwe updates van je blog. Je bedenkt de leukste dingen. Vooral de “jasjes” πŸ˜€
    Jasjes voor schelpen, en gisteren zelfs voor een tas!
    Ik kan alleen maar zeggen, ga zo door, ik lees je blog iedere keer weer met veel plezier!!

    Groetjes, Silvia

  11. Ontzettend leuk!!! Mooie combinatie!!! En nog meer complimentjes hihi?! Je bent gewoon een creatief wonder! πŸ™‚ dikke knuf!! Nancy

  12. Ps,mis niets aan joublog ,je hebt en maakt leuke dingen ,vind je niet op een andere blog.
    Daar door spring jij er uit met je blog

  13. Joepie het is je gelukt een telefoon hoesje te maken!
    Leuk en niet leuk aan je blog? Er is niets te benoemen wat niet leuk is. Je schrijft vol humor en enthousiasme. En bovendien maak je altijd iets moois.

    Liefs,

    Irene

  14. Wat een super gaaf telefoon hoesje. En ik doe natuurlijk graag mee aan de blogverloting. Wat ik leuk en niet leuk vind? Nou, alles is eigenlijk leuk. hihi. Je bedenkt altijd van die leuke dingen en door jouw ben ik eigenlijk gaan haken enzo. Ik krijg elke keer een mailtje met jouw nieuwste blogbericht. Vooral de tutorials vind ik erg leuk omdat je heel makkelijk uitlegt hoe je iets maakt. Echt super.

    Groetjes,

    Emily

  15. Ik loot graag mee! Wat ik leuk vind is je frisse stijl en enthousiasme. Ik mis eigenlijk niet zoveel, misschien kun je eens een post besteden aan dat mooie leer dat je gebruikt. Waar komt dat vandaan, hoe bewerk je dat? Zoiets. Groetjes!

Geef een reactie

