Oppe wollies en tas

Hebben jullie ook last van oppe wollies? Ik hoop het niet…
Ik helaas wel. Oppe wollies is als je aan de haak bent en je wol is op.
Ajaj… dat werd bijbestellen dus. Hoewel dat dan weer niet zo erg is. Het wachten op de altijd trage post wel.

Dit zijn mijn oppe wollies:

???????????????????????????????
Een omslagdoek van Drops Paris die maar niet groot genoeg wil worden. Heb al een keer oppe wollies bijbesteld en ben nu nog aan het bedenken hoe ik het op ga lossen: nog een keer bestellen (maar dan wordt ie zo duur…) of een andere creatieve oplossing…
En daar boven op liggen oppe wollies nr. 2: de tas. Van Catania Grande en de wollies zijn bijbesteld, maar hebben mijn huis nog niet gevonden.

Gelukkig is het niet alleen maar kommer en kwel, oppe en wollies, want ik heb ook een leuke nieuwe tas gekocht.

???????????????????????????????
Zo eentje die ik al heeel lang wil, maar dan de goedkope versie (lees: Kruidvat, 8-euro-nog-wat).
En hij is dan wel niet van leer, maar van nepleer plastic, toch ben ik er blij mee!

???????????????????????????????
En het formaat is ook een stuk kleiner dan mijn gebruikelijke tassen (die waar je halve huisraad in past), maar ik vind hem superleuk! Eens kijken of het me lukt om hem in te richten zonder dat alles eruit valt als je hem open doet.
Da’s nog best een uitdaging, maar goed, dan heb ik geen tijd om te niet-haken met oppe wollies…

8 reacties op “Oppe wollies en tas

  1. Wat balen Nicole dat ze er nog niet zijn, heb ik nog wel zo mijn best voor gedaan om ze op tijd op de post te doen! Raar is dat he, mensen die erop zitten te wachten krijgen ze niet en anderen hebben het maar zo in huis! Hopelijk komen ze snel kun jij weer lekker verder! groetjes Jenny

  2. Och gut, nog steeds oppe wollies hè! In tegenstelling tot haaknaalden planten wollies zich helaas niet voort… geloof me, ik heb het geprobeerd met alle mogelijke varianten 😉
    Maar je hebt gelukkig wel een fijn tasje gescoord! Nepperd of niet, ik vind haar een juweeltje ❤

  3. Verschrikkelijk, die oppe wollies! En dat in combinatie met oppe geld… Drama! Wel fijn dat er ook wel een uitdrukking voor is 😉

  4. ja die oppe wollies en hier is het momenteel oppe fiber filling hihi, leuke tas trouwens, echt zomers en naar het bekijken denk ik dat je er toch wel het een en ander in kwijt kunt en lekker overzichtelijk hihi

  5. weet hoe het voelt als je wol op is waarmee je juist aan het haken of breien bent, wij zijn nog niet zo lang verhuist en ik zoek me te pletter achter mijn spullen, gelukkig is er het internet en kan je bestellen zonder de deur uit te gaan, prachtige tas , spijtig dat het kruidvat hiet in België niet altijd hetzelfde is als in Nederland

Geef een reactie

