Gehaakte vlaggetjes

???????????????????????????????

Lekker vrolijk, gehaakte vlaggetjes!

???????????????????????????????
Het patroontje vond ik hier.
Alleen maakte ik er een ander randje omheen.

???????????????????????????????
En het leuke is dat ik ze weggaf (en dat de ontvangster er blij mee was, dat weet je maar nooit tenslotte).

???????????????????????????????
Dat betekent dus dat ik nog een setje voor mezelf kan haken. Whoei!

???????????????????????????????
En dan zou ik ook nog laten weten wie de blogverloting van vorige week heeft gewonnen.
Ik was het niet vergeten hoor, echt niet! *kuche*
Angeline heeft een notitieboekje met leren touwtjessluiting gewonnen! Gefeliciteerd! Mail je me je adres?

6 reacties op “Gehaakte vlaggetjes

  1. Heel erg leuk ,ook die die kleurtjes! heerlijk werkje als je gezellig buiten zit ,hoop dat je ook mooi weer mag hebben
    Hartelijke groet ,Geertje

Geef een reactie

