Haaktasje van leer en stof

Zo af en toe neem ik een haakseltje mee voor onderweg.
Niet handig om die los in mijn tas te doen, dan gaat alles door de war.
Daarom maakte ik een haaktasje.
Je kunt ten slotte nooit genoeg tassen hebben.

???????????????????????????????
Ik vond het erg leuk om leer en stof te combineren.
Heel makkelijk was het niet. Getuige de wiebelige steekjes.

???????????????????????????????
Ik leefde me uit met stempelen in het leer. Ook aan de achterkant natuurlijk…

???????????????????????????????
En de voering bestempelde ik ook, maar dan met inkt.

???????????????????????????????
Het is geloof ik wel duidelijk van wie dit tasje is, he…

Perfect om een haakseltje-voor-onderweg in te stoppen.

???????????????????????????????
In dit geval een colsjaal/omslagdoek/poncho-van-sokkenwol-in-wording.

???????????????????????????????
Ziezo, ik kan op pad! 😉

12 reacties op “Haaktasje van leer en stof

  1. Ik vind het een bijzondere combi. Ik vind de stempels echt geweldig!
    Wel lekker formaat en praktisch.

  2. weer iets om verliefd op te worden, ik ben ook altijd op zoek naar zakjes voor ditjes en datjes, ook speciaal voor mijn haaksels, dat je mee kunt nemen zoals verleden zaterdag ben ik met de trein naar Mechelen gereden, ongeveer één uur trein, goed voor twee ridders
    doe verder met je creaties, proficiat
    Micheline

  3. Wat een énig tasje! Super leuk gemaakt en de leer-stempels zijn ook heel erg leuk. Ik vind de opgepimpte potjes uit je vorige post ook heel geinig. Ga gelijk even kijken in d’r webshopje. Groetjes Antoinette

Geef een reactie

