Ingewikkelde labeltjes

En potjes.
Nou ja, alleen letterlijk dan…

???????????????????????????????

Ik kreeg een vlop met leuks in de bus van Stip en Bloem. Kijk maar eens…

???????????????????????????????
En dit zat erin…

???????????????????????????????
En ik maakte er dit van…

???????????????????????????????
Ik omwikkelde potjes van de appelmoes (nooit weggooien die potjes, ze zijn veel te leuk om er wat mee te doen!) met leuk bakkerstouw en hing er gezellige labeltjes aan.

???????????????????????????????
Zo heb je snel een leuk resultaat. Je kunt de potjes natuurlijk ook helemaal met dit touw omwikkelen en dan een waxinelichtje in het potje doen. Staat ook gezellig!

???????????????????????????????
Ik deed er natuurlijk haaknaalden in. Spreekt voor zich.

???????????????????????????????
Verder omwikkelde ik nog wat labeltjes met touw en leuke plaatjes.

???????????????????????????????
En lekker simpel, met een bestempeld etiketje en een haakseltje. Leuk om pakjes mee te versieren.

???????????????????????????????
En speciaal voor mijn lieve bloglezers (ja, jullie! *lol*), heb ik geregeld dat je 10% korting krijgt bij Stip en Bloem!
Code: nicollie, geldig t/m 30 juni a.s.

Jullie mogen me bedanken!

P.S. Ze hebben ook heeele leuke Kimmidoll-spulletjes en tassen… Zou die korting ook voor mij gelden? *lol*

2 reacties op “Ingewikkelde labeltjes

  1. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan! Maar eigenlijk wist ik dat wel, dat is aan jou wel besteed.
    Bedankt voor je leuke blog, enne…. natuurlijk geldt die korting ook voor jou!
    Liefs, Wendy (Stip & Bloem)

  2. Komt ze nou mee. Heb ik pas twee Disaster Songbirds gekocht. Ik ben echt ehlemaal waus van die Disaster tassen! Mja, nou hangt m’n rolstoeltje vol, hè? Maar inderdaad heel leuk shopje! Als je bestelling komt, is het net of je jarig bent: zó leuk verpakt allemaal!

Geef een reactie

