Stempelpret en blogverloting

I looove stempels! En stempelen.
Dus toen ik de ubercute ministempeltjes (ik houd ook van minispulletjes πŸ˜‰ ) zag van MissHoneybird, kon ik ze niet laten liggen…

???????????????????????????????
Kijk eens wat een leukies!
Ik ging aan de slag met etiketjes, Copic Markers om de witte etiketjes mee te kleuren en inkt…

???????????????????????????????
Stempeldestempel!

???????????????????????????????
En die leuke Merci-stempel kocht ik op de handgemaakte markt bij Studiozomooi.

???????????????????????????????
Ik denk dat ik dadelijk nog wat meer ga stempelen…
Maar niet voordat ik een blogverloting doe en een nieuwtje heb!

Ik gooi mijn Etsyshopje op slot, maar bewaar de sleutel hoor.
Niks zo veranderlijk als een Nicollie. πŸ˜‰
Ik merk dat ik te weinig tijd overhoud om voor mezelf leuke dingen te maken. Hoewel ik helemaal niet zoveel verkoop, gaat er toch veel tijd inzitten.

Dus, wil je nog wat bestellen? Doe het dan snel, zondagΒ gooi ik de deuren dicht.
En dan de blogverloting… Laat weten wat je het leukste artikel in mijn shopje vind en waarom je dat zou willen winnen.
De winnaar maak ik bekend in het volgende blogberichtje en die stuur ik het uitgekozen item toe.

Enjoy!

36 reacties op “Stempelpret en blogverloting

  1. Ik ben even in je Etsyshoppie gedoken. Ik vind de haaknaaldketting het leukst, omdat ik gek ben op haken en dit graag wil uitdragen. Ook zou ik zoiets nooit zelf kunnen maken. Daarnaast is hij natuurlijk hartstikke mooi!

    Jammer dat je je shopje gaat sluiten, maar begrijp dat je deze keuze maakt. Hoop dat je hem binnenkort weer open gooit!

    Groetjes Tessa

  2. Het leren labeltje met de tekst ” this took for ever” omdat het vaak waar is en ik er altijd wel een beetje om moet lachen.

  3. echt joh, ga je weer even winkeltjespauze nemen? nou ja, ik snap het wel en je kunt altijd weer open gaan. het is ook best wel tijdrovend hΓ¨ en als er zoveel dingen zijn die je leuk vindt moet je prioriteiten stellen. rare dingen… prioriteiten, maar soms heb je ze nodig πŸ˜‰

  4. Wat jammer dat je etsy-shop op slot gaat joh! Je hebt zoveel leuke dingen. Maar ik snap het helemaal. Tijd is en blijft een raar fenomeen. Ik wil heel graag meedoen met je blogverloting. Mijn favoriete item is het gepersonaliseerde notitieboekje met haaknaald. Zo’n combinatie als kadootje krijgen of geven zet aan tot haken en tot schrijven. Dus al je haakideetjes kun je gelijk in het boekje noteren om daarna uit te werken. Het leuke haaknaaldenpakje maakt het helemaal af!

    Een prachtig compleet cadeaupakketje dus.

    Groet,
    Marjan (Freaky Canary)

  5. Spijtig dat je shopje (even) op slot gaat, maar tijd om dingen voor jezelf te kunnen doen is onbetaalbaar en het allerbelangrijkste he! Geniet ervan en zolang je blijft bloggen, ben ik blij πŸ˜‰ Oh en de shopjessfavoriet? De haaknaaldketting met de dwarse haaknaald <3!

  6. Zeker jammer dat je stopt, maar ik kan het goed begrijpen, in een druk bestaan kom je al snel tijd tekort. Geniet van de tijd voor jezelf. Ook ik vind de haaknaaldketting een van de leukste items, erg origineel.

  7. ohhhhh ik vind eigenlijk alles in je shopje wel heul erg leuk!!! DE leukste items vind ik de haaknaaldketting ( want ik ben een beetje haaknerd), het viltennotebookje ( al begin ik altijd braaf een dagboekje, ik vergeet het na een week alweer….;) ) en de labeltjes met “handmade”‘ en'”this took forever” gewoon om lekker aan mijn hakelarijtjes te maken….jammer dat je stopt maar ik snap het wel hoor! veel plezier met de tijd die je overhoudt en ik blijf je toch wel volgen, ook zonder shop!
    Groetjes , Sandra

  8. Ik zou graag willen meedoen met de blogverloting. Ik vind zelf een notebook erg leuk.Vooral degene met het meisje en de vogel op haar hoofd..het meisje doet mij aan mijn dochter denken.

  9. Heerlijk mens ben je! Ik kan echt genieten van je enthousiasme en creativiteit!

    Ik zou heel blij worden met een haaknaaldenketting (de horizontale) omdat het een jaar geduurd heeft voor ik het haken door had. Ik zou het zien als een beloning en ‘m met trots dragen πŸ˜€

    Liefs,
    Luana

  10. Het leukste artikel, dat is niet zo moeilijk! Natuurlijk de ketting met haaknaald en zilveren bolletje wol. Die is geniaal! Jammer dat de shop weer dichtgaat, ik kom vaak even buurten en gluren naar al jouw ideetjes.

    Groet,

    Maaike

  11. Hoi,
    Ik vind alle spulletjes in je shoppie erg leuk! Maar zou wel mee willen dingen naar zo,n handig notitieboekje,ik vergeet namelijk van alles πŸ™‚
    Groetjes Angeline

  12. Wauw, die stempels! Echt heel mooi geworden zo πŸ™‚ En die markers kende ik niet, maar ga ik zeker onthouden.
    Zoals ik toevallig laatst al aangaf, ben ik heeel erg fan van de leren armband met de tekst ‘not all who wander are lost’. De armband is verfijnd maar toch stoer en de tekst is gewoon helemaal waar. Behalve de betekenis van de tekst zelf, betekend het voor mij ook dat je geen vooroordelen moet hebben en niet altijd af moet gaan op je eerste gedachte over iemand. Iets wat ik zelf heel belangrijk vind om naar te leven.
    Veel plezier met leuke dingen maken voor jezelf πŸ™‚
    Groetjes, Anne

  13. Hoi, wat een super tip om die etiketjes met Copic Markers te kleuren en dan te bestempelen. Op deze manier altijd een sticker bijpassend bij je cadeau of zakje! LEUK!

    Het is moeilijk kiezen hoor! Ik vind de haaknaald ketting echt heel mooi, maar ik draag bijna geen sieraden. Ik ben al een tijdje van plan om een mooi boekje te kopen om mijn creaties in op te schrijven zodat ik op kan zoeken welke haaknaald en garen ik voor een bepaalde creatie heb gebruikt (vooral handig als je net als ik aan veel verschillende projecten tegelijk werkt ;-)Dus ik doe graag mee voor het vilten notitieboek met gehaakte doily – grijs met roze.

    Ben wel reuze benieuwd wat voor leuke dingen je nu allemaal voor jezelf gaat maken!

    Groetjes,

    Manuela

  14. Hoi Nicollie,

    Het allerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerallerleukste in je sjoppie vind ik toch echt de haaknaaldketting. Heb al een paar keer getwijfeld of ik ‘m zou gaan bestellen…. Dus ik zou graag meedingen naar die ketting (vind ze allemaal even mooi…)

    Groetjes,
    Carole

  15. Wat een leuke stempeltjes zeg! En leuk gedaan ook weer op de stickers, top!
    Het allerleukste uit je shop (je maakt zoveel leuks πŸ˜‰ haha) vind ik toch echt de haaknaald met het leren jasje met eigen naam! Welke haakster wil dat nou niet? Ik wel in ieder geval.
    Succes met alle nieuwe creaties weer Nicole. Lekker genieten van je mooie haakhoekje πŸ˜‰

  16. Stempelen is leuk he?? Zelf stempels maken is ook echt geweldig. Jammer dat je shop op slot gaat…Ik zou graag het vilten notitieboekje willen winnen. Een super mooi boekje om in het ziekenhuis te gebruiken, en blijft netjes in mijn jaszak! Een echte Nicollie in het ziekenhuis, dat wil toch iedereen? πŸ™‚

  17. wat een ubercute stempeltjes! πŸ˜€
    Het leukste item uit je shop vind ik:

    Als ik deze zou winnen zou het voor mij de overgang van afstuderen naar een hele zomer creabea tot de max zijn weerspiegelen πŸ˜€ dat het een haaknaald is, is extra leuk omdat ik sinds kort heb leren haken πŸ˜€

  18. Oh Nicol, wat jammer dat je je winkeltje sluit! Ja, gaat veel tijd inzitten he…. Je haaknaaldenketting staat al een tijd op mijn verlanglijstje, die vind ik zo ontzettend gaaf! Liefs Sascha

  19. Een gepersonaliseerd notitieboek met StudioZomooi erop lijkt mij echt gaaf en zou ik graag winnen. Neem ik hem overal mee en je kan gemakkelijk het notitieboek vervangen, wat wil je nog meer! Super duurzaam en wordt waarschijnlijk alleen mooier en mooier door het meer te gebruiken. Die wil ik wel heel graag.

  20. Ik heb de reacties zo eens gelezen en ach ik blijk niet zo’n speciale wens te hebben…haha.De haaknaald ketting daar doe ik graag voor mee.
    Leuk!! die stempeltjes,ik heb al een paar leukies uitgezocht…..

    Groetjes Francisca

  21. Die stempels zijn wel heel erg leuk!

    Och ja, natuurlijk mag een mens al eens van gedacht veranderen, dus hou die sleutel maar lekker veilig in je kluis πŸ˜€

    Wat ik heel leuk vind in je shopje – je notitieboekjes natuurlijk. En waarom ik die zou willen? Heel simpel hoor, ik ben een mega-vergeetkous (vraag maar aan m’n man en kids) en als ik dan zo’n leuk notitieboekje zou winnen, zou ik daar alles in kunnen schrijven en omdat het zo leuk is, zou ik daar natuurlijk steeds in kijken πŸ˜€

    Groetjes

  22. Jammer dat je je shop sluit, maar tijd voor jezelf is ook belangrijk. Ik vind deze erg mooi: http://www.etsy.com/listing/126685837/vilten-notitieboek-met-gehaakte-doily?ref=shop_home_active. Ik maak altijd lijstjes wat ik nog wil haken/maken, schrijf patroontjes/verschillende steken op etc. Alleen een probleem. Ik schrijf het op losse blaadjes. En wat doe je met losse blaadjes? Juist, kwijtraken! Daarom zou dit notitieboekje echt wat voor mij zijn, geen losse blaadjes meer en een mooie gehaakte doily erop. Hierdoor is het gelijk duidelijk dat het mijn notitieboekje voor haakwerk zou zijn.

  23. Zo, heb mijn verlanglijstje voor de stempels al klaar, maar wat is dat moeilijk kiezen, geloof dat ik dus alleen maar ministempels voor mijn verjaardag ga vragen πŸ˜‰
    Vergat hier nog mijn gokje te wagen bij deze verloting en dat wil ik toch nog even doen want ik vind het notitieboek met leren koord, bestempeld met het meisje met hondje zo leuk dus bij deze.

  24. Ooohhh wat zonde dat je voor een tijdje dicht gaat! Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik hoop dat je nu meer tijd overhoud aan de andere dingen waar je het liefste mee bezig bent!

    wat leuk dat je mensen de kans geeft iets uit je shopje te laten winnen !! erg aardig van je !! Ik zou een klein gokje willen wagen door mijn lieveling door te geven, mijn absolute lieveling is het leren armbandje met de tekst : believe. en de zoetwaterparel eraan. Ik ben erg gek op zoetwaterparels, ik vind het een soort symbool voor iets, heel bijzonder die kralen. en ik vind de kleur en tekst van het armbandje erg leuk. je moet altijd ergens in geloven en daarom zou ik het graag willen gaan dragen! de armband is echt prachtig, en je kan het overal bij combineren !

    I love youre wordpress girl!

  25. Creatief zijn voor jezelf is erg belangrijk! Jammer dat je je shopje moet sluiten, maar je bewaard de sleutel toch wel op een plekje waar je hem terug kunt vinden hè?
    Alweer een blogverloting πŸ™‚ wat leuk!
    Het mooiste artikel uit je shoppie? Jemig wat doe je me aan. Hoe kan ik nou een keuze maken uit al die mooie dingen?
    Als notitieboek-addict kies ik voor je vilten boekje πŸ™‚ de grijze met roze doikey. β™₯ it!
    xoxo
    Marjolein

  26. O, wat ga je weer lekker!
    Het leukste in je shopje? – Da’s een onmogelijke vraag, natuurlijk. Maar voor iemand met zo’n grandioos geheugen als ik, is een notitieboekje met zo’n prachtige vilten omslag natuurlijk wel een uitkomst. πŸ˜› http://etsy.me/ZDmaLu Dan hoef ik er nooit in te kijken, maar alleen maar naar te kijken!

  27. Ik heb vlug nog een bestelling gedaan voor je shopje dichtgaat, je weet dat ik je shopje echt tof vind en kan moeilijk kiezen, toch doe ik graag mee met de blogverloting, dan zij u heb ik nu een eigen blog
    “kruissteekmieke.blogspot.com”
    groetjes
    Micheline

  28. Jammer dat je je shop sluit, maar groot gelijk als het meer energie kost dan het oplevert! Hopelijk blijf je wel lekker bloggen, ik vind het altijd leuk om te lezen wat je weer voor nieuws bedenkt.

    En tot slot, omdat het altijd leuk is om iets te winnen: de haaknaald ketting staat met stip op 1! Ik ben gevraagd een workshop haken te gaan geven en zie me al helemaal staan voor de groep met die ketting om πŸ™‚

    Groetjes Yvette (Studio YKKE)

  29. Wat leuk die stempeltjes! Dat brengt me op een ideetje! Leuk om in de schriften een klein stempeltje bij t werk te zetten.
    Jammer dat je t winkeltje sluit, maar wie weet voor hoelang. Ik zit te denken aan een haaknaaldenhoesje voor een haaknaald. Alleen zou ik niet direct weten welke maat. Dan moet ik eerst even diverse tasjes kijken, wat ik precies heb of nog niet heb. Leuk met mijn eigen naam erop!

Geef een reactie

