Etalagekunst en leren armbanden

Ik zou nog een foto laten zien van mijn letterbak met schelpjes met gehaakt jasje in de etalage van de tassenwinkel.
Tadaa…

???????????????????????????????
Als je goed kijkt, kun je mij zien in de reflectie. Gelukkig niet zo heel duidelijk, haha…
En nog een fotootje van dichtbij… niet van mij, maar van de letterbak natuurlijk.

???????????????????????????????
Leuk he!

Verder maakte ik nog wat leren armbanden voor het shopje, met leuke nieuwe slotjes…

???????????????????????????????

Natuurlijk heb ik er zelf ook een ingepikt.

???????????????????????????????

Staat wel stoer he, zo’n groot slot.

???????????????????????????????

Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte! šŸ˜‰

3 reacties op “Etalagekunst en leren armbanden

  1. Ik vind die leren armbandjes (met goeie tekst!) echt super gaaf! Hmm.. Hoe zit het met de maat? Ik heb vrij kleine polsen, zit dat evengoed goed? & tof die etalage!

Geef een reactie

