Plastic armband met Swarovski

Oeps… ik had het beloofd he, om nu wat gehaakts te laten zien, maar ik doe stiekem toch eerst weer een armband tussendoor.
Nou ja, hij is ten minste niet van leer. 😉

???????????????????????????????
Hij is van plastic! En omdat ie hol is van binnen, heb ik er Swarovski’s in gedaan…

???????????????????????????????
Over het sluitgedeelte heb ik een leuk paarsen lintje geknoopt.
Eigenlijk is het een armband voor kinderen, maar daar trek ik me niks van aan. Ha!
Hij is trouwens meer dan groot genoeg voor mijn polsen.

???????????????????????????????
Nou weet ik niet of dat aan de dikte van mijn polsen ligt of omdat het stiekem toch niet zo’n kinderarmband is. 😉
Anyway, ik ben er weer blij mee!

???????????????????????????????
Volgende keer weer wat gehaakts! Echt!

12 reacties op “Plastic armband met Swarovski

  1. Leuk, Nicollie 🙂 Doet me een beetje denken aan de Inclusion armbanden (van Swarovski e.d. merken) 😀
    Volgens mij heb ik soortgelijke holle armbanden bij een hobbywinkel gezien, maar je zegt “kinder armband” dus denk niet hetzelfde..

  2. ziet er heel leuk uit … toen ik las ‘plastic en swarovski’ dacht ik eerst ‘oh help’ … swarovski zo chique en dan plastic erbij … maar hij is gewoonweg superleuk!!! Zo mooi!!!!!

  3. Wat een leuk idee! Mag ik vragen waar je die holle armband vandaan hebt?

  4. Hij ziet er heel erg leuk uit en kinderarmband??????????????zou em ook dragen met zomerse kledij hoor 🙂

  5. Geweldig dat ze bij Kruidvat van dat soort dingen verkopen! Ik heb er een tijd geleden ook hele leuke stofjes gekocht. Ik vind hem ook leuk voor grote meisjes! 😉

Geef een reactie

