Nog meer leren armbanden

Hierna weer wat gehaakts hoor, beloofd!
Of vinden jullie de afwisseling wel leuk? Ik wel in ieder geval!
Gisteren heb ik wat leuks gehaakt (volgt binnenkort, ik moet nog foto’s maken) en vandaag heb ik weer nieuwe armbanden gemaakt.
???????????????????????????????
Volgens het principe van de vorige armbanden, maar dan met tekst erin gestempeld in plaats van wolletjes eromheen gewikkeld.
En eigenlijk zou je het ook best leuk kunnen combineren…

???????????????????????????????

Ik kreeg nog best vaak de vraag of ik deze armbanden nog verkocht, maar dat deed ik niet meer…
Nu weer wel, maar dan met elastiek in plaats van een slotje. Vind ik net zo makkelijk, het past altijd en staat lekker zomers. En ze zijn een stukje goedkoper, ook niet onbelangrijk. 😉

???????????????????????????????
Ze staan al in mijn shopje en de kortingscode NICOLLIE voor 10% korting (en altijd gratis verzenden) geldt nog steeds.

???????????????????????????????
Ik word er altijd zo enthousiast van! Sorry als het een beetje spammerig overkomt… *kuche*
Ben weer benieuwd of jullie er net zo enthousiast van worden!

8 reacties op “Nog meer leren armbanden

  1. Ik vind het allemaal wel leuk en houd ook wel van afwisseling. Als puber heb ik ooit een soortgelijk armbandje gekocht in Frankrijk, leuk om te zien dat het nog steeds gemaakt wordt!

  2. Heel creatief! Geeft niks hoor, ik vind het altijd heel leuk om te zien wat je weer van leer hebt gemaakt 🙂

    Groetjes

  3. hele leuke armbandjes, ik was opzoek na u email addres maar kon hem niet vinden,

Geef een reactie

