Leren armband met wolletjes

Geïnspireerd door het lekkere weer (eindelijk!) maakte ik een paar zomerse armbanden.
Van leer met wolletjes (nou ja, eigenlijk katoen, maar wolletjes klinkt leuker). 😉

???????????????????????????????

De sluiting is van elastiek, dus hij past altijd!

???????????????????????????????
Voor mezelf maakte ik een armband met roze en groen. Groen? Ja, echt! Lekker zomers.
Maar natuurlijk meer roze dan groen, we moeten het ook niet gelijk overdrijven…

???????????????????????????????

De andere roze en de blauwe die ik maakte, staan in mijn shopje.
En wat nóg leuker is, is dat ik er zelfmaakpakketjes van maakte!

???????????????????????????????

Dan koop je een pakketje met leren armband, elastiek, kies je 4 kleurtjes wolletjes katoen en je krijgt er een stap-voor-stap tutorial bij.
Kun je lekker zelf aan de slag!

???????????????????????????????
En denk je nou “tssk… mijn wolletjes zijn veel mooier”, dan kun je ook losse leren armbanden bestellen bij me.
Met de code: NICOLLIE krijg je 10% korting en alles wordt sowieso gratis verzonden. Wat wil je nog meer!

???????????????????????????????

Okee, einde gespam. 😉
Ik ga nog wat armbandjes maken… maar niet voordat ik laat weten dat Haakidee de verloting van de vogeltjesbutton en -ketting heeft gewonnen.
Gefeli! Mail je me je adres?

Fijne, zonnige dag!
Die nog zonniger wordt met zo’n leuk armbandje.
*kuche*

5 reacties op “Leren armband met wolletjes

Geef een reactie

