Jasjes enzovoort

Ik haakte nog een paar jasjes.
Trippel & Trappel wilden wel even poseren…

???????????????????????????????

Eehm ja… maar eigenlijk zijn het jasjes voor markeerstiftjes…

???????????????????????????????

Dus.
Zijn ze niet schattig? Het zijn hele ieniemienie stiftjes met nog ieniemienerige jasjes.
Leuk om uit te delen, dacht ik zo! Of om stiekem zelf te houden.

Wat ook een leuke highlight was (haha), was dat mijn haaknaald met leren jasje in de Etsy Finds nieuwsbrief stond.
Jeej!

etsyfinds
Kijk maar, daar linksonder staat ie. Gaaf he! Ik voel me best wel een beetje vereerd dat mijn haaknaalden met jasjes leuk genoeg zijn om erin te komen én dat ik ze niet eens heb hoeven te spammen daarvoor. 😉

Daarom (en gewoon omdat ik het leuk vind) maakte ik nog wat nieuwe buttons en -hangers.
De middelste verlootte ik al via Twitter. De linker houd ik zelf, maar het rechter setje van button en -hanger verloot ik hier!

???????????????????????????????
Dus, wil je ook zo’n leuke ketting met een vogeltjesbuttonhanger en een vogeltjesbutton winnen? Laat dan een reactie achter!

Dan doe ik nog een rondedansje, doe je mee?

25 reacties op “Jasjes enzovoort

  1. Leuk hoor! Je maakt erg leuke dingen. Ik heb via twitter al geprobeerd mee te loten voor die leuke hanger, dus probeer ik het hier nog maar een keer.

  2. Wat lief die ienieminie markeerstiftjes 😀 en super dat je in de etsy nieuwsbrief stond, zeer terecht! 😀

  3. Oh oh, nog een tweede kans! De eerste was voor Ester, deze hoop ik te winnen! Super gefeliciteerd met jouw vermelding. Moet je toch een beetje trots op jezelf zijn!

    Groet,

    Maaike

  4. Echt leuk dat je op Etsy stond! ik doe mee met het vreugdedansje 😉 En ga graag mee in de pot om kans te maken op de buttonhanger en button 🙂

  5. Leuk zeg! En met t mooie weer van vandaag, maak ik graag een rondedansje mee. En doe ik mee voor de verloting.

  6. Ow wat een schattige markeerstiftjes!!
    En ik doe graag mee met de loting.
    Ze zijn zo leuk!

  7. Tijdens jouw dansje doe ik graag mee met de verloting. Super leuk setje! Geniet van je successen!
    Groetjes Mirjam

  8. ik doe graag mee!!!!
    heerlijk ook dat je in die nieuwsbrief staat zeg!!! wat een eer!!! je hebt het zeker verdiend!

  9. Ik dans gezellig met je mee! Je hebt weer leuke dingen omhaakt 😉

    Groetjes Mirella

  10. Ik vind die muisjes ook zo schattig. En met zo’n jasje aan helemaal. Wat super voor je dat je in de nieuwsbrief bent terecht gekomen. Je kettingen zijn ook helemaal het einde. Ik ding dus graag mee naar eentje.

    Groetjes Anja

  11. Wat leuk dat je in de Etsy nieuwsbrief staat! Geweldig, dans even een rondje met je mee! Ik doe ook graag mee met je Give-away, want zoals je weet ben ik gek op vogeltjes 🙂

  12. Wat gaaf dat je zo de wereld verovert met je haaknaald met leren hoesje! En je weet intussen dat ik die vogeltjes heel luuf vind 😉 Dus ik meld me bij deze voor HET lot 😉

    Gek trouwens dat ik niet kan reageren als google/blogspot account….

  13. ow, ik doe niet aan sieraden (met uitzondering van een armbandje hier of daar) dus ik gun het gaarne iemand anders 😉 maar voor rondedansjes ben ik altijd wel te porren, dusssss om… eh… inhaken maar!

  14. O… ja, zo’n leuke hanger en button wil ik wel, superleuk! Veel plezier met de polonaise die nu ontstaat 🙂

  15. Heel schattig die muisjes , En met zo’n jasje aan helemaal.
    Doe graag mee

    Groet Geertje

Geef een reactie

