Schelpjasjes

Ik blijf maar jasjes haken… deze keer weer voor schelpen. Het is tenslotte bijna zomer. Of nou ja, de lente komt vast weer terug.

En van de schelpen-met-jasjes maakte ik een ketting en een broche.
En Piper en Mooney wilden ze wel even showen…

???????????????????????????????
Zo ziet de ketting er van dichtbij uit…

???????????????????????????????
Met aan de ball chain ketting een leren labeltje… je kunt tenslotte nooit genoeg labeltjes hebben.

???????????????????????????????
En dit is de broche…

???????????????????????????????
Lijkt wel een medaille he! Zou ik dan de medaille voor de Mooiste Leukste Apartste Gehaakte Sieraden gewonnen hebben? 😉
Er moet trouwens nog wel een grotere veiligheidsspeld aan hoor, maar die moet ik nog even kopen.

Nou ja, na deze schelpjasjes haakte ik natuurlijk nog even door en het resultaat daarvan staat in mijn shopje.
Ik kan natuurlijk niet alles zelf houden…

???????????????????????????????

6 reacties op “Schelpjasjes

  1. Wat ontzettend leuk, die medaille heb je zeker verdiend 😉

  2. Nicolle,

    Je wordt vernoemd in Etsy Finds!

    Geweldig!

    Groet,

    Manuela

Geef een reactie

