Leren notitieboekjesomslag

Ik bedacht weer wat nieuws met leer… en ik vind het zooo leuk geworden! Al zeg ik het zelf. *kuche*
*whoei*

???????????????????????????????
Nee, niet de haaknaald met jasje, die kenden we al. Het gaat om het leren omslagboekje wat ernaast staat.

???????????????????????????????
Ja, die!
Gemaakt van leer met mijn naam erin gestempeld.
En een elastiekje met leren labeltje om de boel bij elkaar te houden.

???????????????????????????????
Erin zit een notitieboekje, die wordt vastgemaakt met elastiek. Handig, want als ie vol is, kun je hem zo verwisselen voor een nieuwe.

???????????????????????????????

Ze staan al in mijn shopje. Als je wil, stempel ik je naam (of max. twee woorden) in de voorkant.

???????????????????????????????
En natuurlijk geef ik er weer eentje weg… de eerste die een notitieboekje bestelt, ontvangt ook het boekje met “[hartje] crochet” (zie de bovenste foto). Die heeft een klein schoonheidsfoutje, dus die verkoop ik niet.
Maar voor de weggeef is ie perfect! 😉

Vinden jullie ze ook zo leuk?

8 reacties op “Leren notitieboekjesomslag

  1. Creativeling, wat ziet het er weer mooi uit. Het wordt een beetje saai (sorry) om steeds een compliment te geven. Leuk gedaan hoor.

  2. Ziet er weer super uit, zoals gewoonlijk en bovendien nog eens heel handig!

Geef een reactie

