Vistaprintspulletjes!

En de blogverlotingweek continues!
*part 4*

Vandaag ontving ik dan ein-de-lijk de spulletjes van Vistaprint. Na 10 dagen wachten, uit het raam kijken, nog meer wachten, voor de brievenbus bivakkeren, de buurt afspeuren naar de pakketjesbus en af en toe eens diep zuchten, waar zijn die zakjes geduld gebleven? stond er vandaag een hele grote doos toen ik uit mijn werk kwam.
Met hele leuke, nieuwe spulletjes. Ooh, wat houd ik daarvan!

???????????????????????????????
Ik bestelde allemaal spulletjes met mijn nieuwe schelpjasjeshuisje erop. Flyers, magneetjes, stickers, dubbele kaarten, postkaarten…

???????????????????????????????
… en (visite)kadokaartjes…
???????????????????????????????
Ook nog een Trippel & Trappelposter, een tas, een pen, een raamsticker en een mok, maar die wilden niet op de foto.
En echt he, het kost geen drol. Wanneer je een hele stapel postkaarten besteld, zodat je de rest ongeveer gratis krijgt.

???????????????????????????????
Deze stickers vind ik ook zo leuk geworden, ze lijken wel geschilderd.

???????????????????????????????
En wat vind je hiervan?! Een stempel! En het idee om er “Kadootje!” op te laten zetten, pikte leende ik van Nancy.
Ze passen ook nog eens precies op mijn nieuwe fluorroze stickers!

???????????????????????????????
Ik bestelde ook een stapeltje flyers, want: toch gratis (Ooh, wat klink ik nu weer heerlijk Nederlands) en daar maakte ik dan weer buttons van.

*kuche* Dus.

En omdat ik echt schandalig veel heb gekocht…
1. wil ik een setje van 4 postkaarten, 5 kadokaartjes, een magneet, 9 stickers, 5 fluorroze kadootjestickers, een flyer, een dubbele kaart met vlop en een button verloten.
Het is tenslotte niet voor niks Blogverlotingweek! Laat je reactie achter!
en 2. Bied ik ze – voor zolang ik er zin in heb – hier te koop aan. Voor mocht je ze net zo leuk vinden als ik. En dat ik me dan niet zo schuldig hoef te voelen. Oh, wacht… dat doe ik helemaal niet!

Enne, José heeft het vilten mobielhoesje met gehaakte doily gewonnen.
Gefeli! Mail je me je adres?

Nou, ik ben nog even spelen… heb *kuche* alweer een laatje vrij moeten maken voor mijn nieuwe spulletjes.
Totaal aantal laatjes in gebruik: 3

31 reacties op “Vistaprintspulletjes!

  1. wat gemeen van vistaprint dat ze je zo lang hebben laten wachten 😉 maar wat een feestjes moet dat zijn geweest toen het uiteindelijk binnen was! 😀

  2. Het was weer voor nicx :0)
    Leuk zo met die schelpjes. Krijg gelijk zin om naar het strand te gaan hihihi

  3. Oh ze zijn prachtig! Wat mooi geworden en de stickers, kwijl kwijl, wat mooi! Ik hoop dat ik win….

    Gr.,

    Maaike

  4. Ohhhhhh, zo snoeperig……wat zou ik graag zo’n setje hebben om er mee te lopen pronken (en natuurlijk reclame te maken voor jou!!) Weer mooi bedacht!

  5. Goh,wat een leuke spulletjes heb je weer,zou er wel wat van willen winnen:-) .Groetjes Angeline.

  6. Echt nog maar 3 laatjes? Dat moeten toch wel flinke lades zijn? Type archiefkast, zeg maar? 😆
    Maar hoe dan ook: mocht je ondanks je organisatietalent ruimtegebrek hebben, ik maak graag een plekje vrij. Ik ben nl. héél goed in het creëren van chaos ruimte!

  7. haha, ik denk inderdaad ook dat het geen al te kleine latjes zullen zijn 🙂 maar weer erg leuk allemaal…. geweldig! en ik doe weer heel graag mee met je verloting!

  8. Leuk leuk allemaal
    Wie wil er nu niet wat winnen of zomaar wat krijgen en dat in deze tijd , daar wordt je gewoon blij van.

  9. Wat een mooie kaarten en hebbedingetjes toch weer. Heb je dat met een letterbak gedaan? Het was het wachten vast waard. Succes!

  10. Leuk! Hoe verzin je het allemaal. Ik wil graag zo’n setje winnen 😉

  11. wat ziet het er allemaal weer leuk uit. Je geduld is beloond hoor! Ik doe graag mee!

  12. Ik wil ook graag meedoen! Wat een prachtige leuke spulletjes allemaal weer Nicollie! Was het wachten waard 🙂
    Groetjes Annemarie

  13. Jeetje Nicole wat ziet dat er weer leuk uit!! Ik vind die schelpjes met jasje toch zo leuk om te zien en dan heb je er nu al die super kaarten enz. van laten maken, echt te leuk!!!
    Ik kan me voorstellen dat je daar met smart op hebt gewacht, ik word er ook helemaal vrolijk van en ik heb ze niet eens als pakketje gekregen. Wat zal jij genoten hebben van het uitpakken van die enorme doos!! Heel veel geniet plezier van alles!!

    Liefs, Germa

  14. Jaloers!!!!!! Zoveel leuke spulletjes….. “zomaar” op je deurmat. Nou ja….niet echt zomaar. En wat maak je het weer gezellig met een stukje washitape hier en een gehaakt mutsje daar. Maar ik gun het je echt wel hoor. En vind het geweldig dat je die vrolijkheid met ons wilt delen en er van uit wilt delen ook nog.
    Dus……ik grijp de kans.
    En ga vooral lekker door zo. ( daarmee bedoel ik de gezelligheid en niet het weggeven hoor!)

  15. Super leuk! Wat heb je toch altijd weer leuke unieke ideeën.
    En wie wilt er nou niet wat winnen…of gewoon een doos vol met leuke dingen in de brievenbus vinden 🙂

  16. Wat een leuke spulletjes! Ik doe heel erg graag mee met de blogverloting 🙂

  17. Mijn zoontje van 4 is helemaal weg van de slakkenhuisjes. Ze hebben volgens hem hun pyama aan mdat het anders te koud is om buiten te slapen 😉
    Ik waag graag een kansje

Geef een reactie

