Vilten mobielhoesje met gehaakte doily

… en 400.000 blogbezoekers!
Jippie!

Daarom heb ik besloten om er maar een blogverlotingweek van te maken!
Afgelopen weekend verlootte ik al twee pakketjes, waarvan het pakketje van het berichtje hieronder gewonnen is door Mirella!
(Gefeliciteerd! Mail je me je adres?)

En in het kader van blogverlotingweek, of eigenlijk gewoon omdat ik het leuk vind, haakte ik nog een doily.

???????????????????????????????
En maakte hem vast op een kant-en-klaar gekocht mobielhoesje.
Wat nog niet meeviel, want dik vilt en weinig ruimte aan de binnenkant om het vast te naaien, maar het is gelukt! Tsja, je moet wat overhebben voor je trouwe bloglezers.

???????????????????????????????
Er zit zo’n handig elastiekje in de binnenkant, waarmee je je telefoon uit het hoesje kunt halen.
En de afmetingen zijn 13,5 x 9,5 cm. En dat is dan weer belangrijk omdat ik dit hoesje ook ga verloten!

???????????????????????????????
Exclusief schelpen en telefoon natuurlijk. 😉
Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten!

Enne, ik las net dat mijn Vistaprintbestelling onderweg is, dus hopelijk deze week ook een Vistaprintspulletjesblogverloting!

Whoei!

29 reacties op “Vilten mobielhoesje met gehaakte doily

  1. En zo maak je van een standaardproduct weer een heel uniek exemplaar! Chapeau! Het is iedere keer weer ontzettend leuk om jouw berichtjes binnen te krijgen en te kijken wat voor moois je nu weer gemaakt hebt.

  2. Helemaal geweldig die combinatie! Ik wil graag een kans wagen, zeker nu mijn hoesje aan vervanging toe is.
    Groetjes Talitha

  3. ooooohhh hier word ik blij van!!! ( en dat zonder Mona, want ik ben aan de weight watchers geslagen…:) ) Superleuk weer !

  4. WAUW …. de telefoonhoesje is mooi! Ben ook wat aan het knutselen om een telefoonhoesje te maken voor mijn telefoon!
    Vind die van jouw SUPER mooi, vooral de kleur. Dus bij deze doe ik graag mee met de loting 😀

    Al vast bedankt!!
    Groetjes, Silvia

  5. wat leuk met die gehaakte bloem er op! Ik was al van plan dit vilten hoesje te kopen, maar zo’n mooie gepimpte winnen zou helemaal top zijn natuurlijk 😀

  6. Hoe leuk is dit weer gedaan!!!
    Waar haal jij toch al die leuke ideetjes vandaan???

  7. Wat een leuke ideeën heb je toch altijd, je zit ook niet stil hé 🙂

    Ik doe graag mee aan deze verloting, mijn mobieltje is al een jaar ‘huisjesloos’ en heeft dringend nood aan een woonst voor ie versleten is 🙂

  8. Wauw mooi hoor! En precies de kleuren die ik zo mooi vind! Leuk leuk leuk! Ik ding graag mee. Leuk ideel om zo vanalles op de vrolijken!

  9. Wat leuk weer, zou super om mijn telefoon passen, waar vind je toch al die leuke spulletjes?
    Groetjes uit de hitte

  10. Geweldige kleur voor de doily gekozen! Alles is mooier te maken. Super idee, ik doe graag mee.

    Gr.,

    Maaike

  11. Wat leuk gedaan weer! Toch ook maar weer een doily gaan haken 🙂
    En ik zie dat ik de blogverloting heb gewonnen, whoei!

    Groetjes Mirella

  12. Wat moet ik nu nog reageren,…. Ik word altijd zo blij van al jouw leuke spulletjes!

  13. Oh wat ziet dat mobielhoesje er weer te leuk uit!!! Helemaal gezellig zo!
    En ik ben ook benieuwd naar je vistaprint bestelling!!! Kan je vast ook weer hele leuke dingen mee gaan maken!

  14. Leuke dingen maak je , jij inspireerde mij om ook zulke leuke dingen te maken. Ben sinds kort aan het haken .

  15. Zo leuk! Ik doe graag mee aan deze winactie! Ik heb zelf de iPad hoes gehaald om te pimpen, maar weet nog niet precies hoe. Jouw versie geeft me al heel wat inspiratie, thnx!

  16. Gefeliciteerd met je 400.000 blogbezoekers! Wauw!!! Super zeg, op naar de 500.000! 😉 En tsja ik lijk wel gek als ik niet mee doe aan deze super leuke verloting!! Ik ben er weg van!!

  17. 400.000 blogbezoekers!!! En terecht,want je heb een super super super leuke blog! En wat een leuk hoesje…moet mijn hoesje nou net aan vervanging toe zijn 🙂

  18. Gefeliciteerd met 400.000 blogbezoekers ,heel leuk voor je .!
    En wat een leuk hoesje ,daar wil ik ook graag voor mee doen !

    Groetjes Geertje

  19. Gefeliciteerd met je 400.000 blogbezoekers! Wauw!!! Super zeg!!!
    Graag doe ik mee met de blogverloting.

  20. Hoi Nicollie,

    ook ik vind de hoes te gek. en, wat een werk moet het geweest zijn om die bloem er zo mooi op te zetten.
    Ook ik doe graag mee voor de prijs.

    Groetjes,
    José

  21. Bah, wat ben je toch creatief!!! Uiteraard doe ik weer eens een poging…. Succes verder met je superleuke blog, en op naar de miljoen!!!

  22. Nou Nicole, ik doe ook een poging als een van de nieuwe blogbezoekers, wat heb je toch een leuke creatieve ideeën, superleuk!!

  23. Wat een ontzettend leuk hoesje, die win ik graag! Perfecte maten voor mijn mobiel die wel toe is aan een opfrisbeurtje!

    Nu flink aan het duimen!

Geef een reactie

