Gehaakte hartjesbuttons enzo

Voor het goede doel van mijn collega wordt er op mijn nieuwe (nou ja, niet meer zo nieuw intussen, maar wel heel erg leuke) werk een sponsorloop georganiseerd met een paar kraampjes voor ranja enzo. En een van die kraampjes wordt een gehaakte hartjeskraampje.
Ik haakte 50 hartjes (en nee, ik ben ze nog steeds niet beu ๐Ÿ˜‰ ), en maakte er 25 magneetjes en 25 buttons van.

???????????????????????????????

Gezellig toch, zo’n stapel haaksels!
Ingrediรซnten: 3 uurtjes tijd (ongeveer, want ik haakte en maakte in etappes), wolletjes, 50 magneetjes, 25 buttons, 50 kaartjes, 50 zakjes, 100 nietjes en wat lijm.

???????????????????????????????
Toch wel handig, zo’n buttonmachine in bezit hebben; dat scheelt weer 25 brochespeldjes vastnaaien. Buttons maken en vastplakken gaat toch iets makkelijker.
En daar komen alweer de stickers voorbij… ๐Ÿ˜‰ ik blijf ermee bezig!

???????????????????????????????
Dat brengt me op de blogverloting van het berichtje hieronder. Het pakketje is gewonnen door Germa van der Horst.
Gefeliciteerd! Mail je me je adres?

Enne, omdat ik zo vrolijk word van die stickers (en gezien het aantal reacties op het berichtje van gisteren, jullie ook) รฉn omdat het zonnetje schijnt (zie de enigszins overbelichte foto’s, maar je hoort mij niet klagen ๐Ÿ˜‰ ), verloot ik bovenstaand pakketje ook.
In het pakketje zit een hartjesmagneetje, een hartjesbroche, een matchbook (notitieblokje) met sticker en 2 setjes van 5 stickers met een schattig hondje erop gestempeld.
Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten.
Enjoy!

35 reacties op “Gehaakte hartjesbuttons enzo

  1. Leuk weeral, zo’n hartjesbroche zou de outfit van mijn dochter haar communie opvrolijken dus ik doe graag mee ๐Ÿ™‚

  2. Oeh Oeh, tweede kans! Ik doe mee. Wat ben je toch creatief en productief!!! Hier schijnt de zon al weer heerlijk uitbundig. Wordt een mooie dag vandaag!

  3. Ow weer zo heerlijk vrolijke blog! Je bent altijd zo creatief..! Soms ben ik toch best wel een beetje jaloers op wat jij allemaal kan/maakt.

  4. Ik begin er zwaar aan te twijfelen of jij niet stiekem minimaal 30 uur in een etmaal hebt? Hoe dรณe je dat allemaal? Want ik neem aan dat je af en toe ook nog wel een paar uurtjes slaap meepikt?
    Leuk weer, hoor!

  5. Nou Henny, dat vraag ik mij dus ook af! Hoe DOE je dat toch allemaal? ๐Ÿ™‚

  6. Leuke hartjes zijn het toch, je magneetje hangt hier ook nog steeds. Zo leuk. En die stickers, zo vrolijk ๐Ÿ™‚

  7. Leuk, leuk, leuk, waar haal je de tijd vandaan.misschien ben jij supersnel en doe ik alles in slakkentempo

  8. Wat bij jij een bezig bijtje. Je maakt zoveel leuke dingen en heerlijke kleuren. Lente en zomer ineen. Toppie. Ik wil wel een pakketje. Daar vrolijkt de boel van op. Groet,
    Dientje

  9. Ik probeer het nog een keertje!!
    Wat weer een leuk ideetje van je!!!

    Groetjes Ineke

  10. wat een boel hartjes! ze zijn zo leuk ๐Ÿ˜€ dat is denk ik een van de eerst dingetjes die ik ook zelf wil gaan haken.

  11. Ziet er echt super vrolijk uit al die zakjes met hartjes. Mijn dochters vonden ze ook heel erg leuk. Dus ik maak ook graag een kansje.

  12. Ik ben dol op hartjes. En wat maak je er weer veel leuks van. Ziet er super uit. Allemaal leuke ideetjes.. het zijn stuk voor stuk kadootjes ๐Ÿ™‚ en natuurlijk zou ik zo’n kadootje graag willen hebben.
    Liefs Marjan

  13. Wow wat leuk weer zeg.
    Krijg ineens ook last van een hartjes-tic ben ik bang ๐Ÿ˜‰

    Van jouw setje zou mijn dochter trouwens heel erg blij worden.
    Hoe cool is het om die hartjes op je schooltas te hebben!?!

  14. Inderdaad heel handig zo’n buttonmachine, dan kun je tenminste je tijd besteden aan het “leuke” werk (ik vind speldjes aannaaien tenminste niet zo heel erg leuk). Het ziet er allemaal weer heel mooi uit!

  15. ga het maar weer eens proberen mischien dat het dit keer wel lukt.
    plak je de magneetjes aan de hartjes ?
    ze zijn en blijven leuk die hartjes

  16. Deze zijn heel leuk ,jij komt ook altijd op met een nieuw idee ,
    En ik doe ook graag weer mee ! verder success naar je nieuwe ontwerp !!!!!
    Nog een gezellige dag hoor !

    Groetjes Geertje

Geef een reactie

