Stickers, vlaggetjes en parapluutjes

Wat bijna net zo leuk is als spulletjes maken, is spulletjes leuk verpakken.
Daarom ben ik altijd op zoek naar leuke inpakdingetjes.

Gisteren kocht ik een rol met 1000 fluorroze stickers (als je iets doet, moet je het goed doen *lol*) en vanochtend ging ik ermee aan de slag.
Stempeltje erop, leuk zakje om het op te plakken…

???????????????????????????????
De vlaggetjes en parapluutjes vond ik bij de Hema, een zak vol voor maar 1,10 euro per stuk…

???????????????????????????????
Ooh, ooh, wat word je hebberig van zulke koopjes… πŸ˜‰
En om met jullie te delen, verloot ik onderstaand pakketje.

???????????????????????????????
20 bestempelde stickers, een notitieblokje met gehaakt hartje en een schaartje.
En ik zal er ook nog een paar vlaggetjes en pluutjes bij doen. πŸ˜‰
Doe je mee? Laat dan je reactie achter!
In het volgende blogbericht laat ik weten wie de winnaar is.

Enne, binnenkort volgt er vast nog een blogverloting, want…
1. ik bestelde weer bij Vistaprint (ooh, ooh…)
2. mijn blogteller staat op bijna 400.000 bezoekers!

Fijn weekend!

46 reacties op “Stickers, vlaggetjes en parapluutjes

  1. Lekker zomers πŸ™‚ Ik doe ook graag mee met zo’n vrolijke kleurtjes!

  2. alweer leuke ideetjes!!leven is een feest!bij het lezen van jouw berichtjes word ik altijd zo opgewekt!wat heb jij een positieve ingesteldheid!en ik blijf jaloers op jouw creativiteit en enthousiasme!!!hoop er nog lang van te kunnen genieten!!

  3. aah wat een vrolijkheid als je zo je pakje binnenkrijgt! πŸ˜€ ik vind de parapluutjes echt te cute en de stickers met stempels er op heel leuk gedaan πŸ™‚

  4. Wat weer een vrolijkheid op deze zaterdagmorgen.
    Het zonnetje gaat er hier spontaan van schijnen!!!
    Ik vind het erg leuk om iedere keer je mails te krijgen!!
    Groetjes Ineke

  5. Ik moet me nog inhouden, maar dan alleen om mijn bankrekening leeg is πŸ˜‰
    Ik zou anders echt mij helemaal blut kopen aan leuke inpakspullen.
    Je geeft wel hele goeie tips om gezellig en goedkoop in te pakken.

    Liefs

    Irene

  6. Wat ben je toch altijd origineel! En roze!!! Love it!!! Doe graag mee aan je blogverloting!

  7. ik wil ook meedoen, ik vind het allemaal zo prachtig wat jij maakt, klein maar fijn
    groetjes
    ingrid

  8. Super leuk en gezellig idee! Leuke dingen/kadootjes worden extra leuk als ze zo gezellig ingepakt zijn! I’m in!! ;D

  9. Wat een leuke hebbedingetjes weer! Daar ben ik altijd dol op πŸ˜‰

    Groetjes Mirella

  10. Ik hou van hartjes, van roze en van schaartjes. En op dat kleine schaartje ben ik gewoon enorm verliefd! Ik hou niet van paraplu’s (want, regen, bah!) maar voor die van jou maak ik toch een uitzondering. Kortom: een give away naar mijn hart, ik doe dan ook heeuuuuuullll graag mee! πŸ™‚ Liefs! X

  11. wat een leuke spulletjes weer! Ik vind het inpakken ook altijd leuk om te doen, maakt het cadeautje helemaal af.

  12. O wat leuk toch weer allemaal, lekker vrolijk. En een kadootje leuk inpakken is toch altijd wat extra’s voor de ontvanger. Ook ik wil heel graag meedoen aan deze vrolijke give-away. Groetjes Laura

  13. Wat een leuke dingen. Daar wordt je inderdaad hebberig van. Ik kom een gokje wagen hoor.

    Gr. Diane

  14. we love PINK!!!!! en wat heb je het weer crea ingepakt meis! echt en jaloes op jou never ending crea uitspattingen!

  15. Wat een leuk idee!
    Inpakken is hier ook altijd een feest ik probeer er ook altijd origineel mee uit de hoek te komen en de meesten vinden dit dan ook heel leuk om te krijgen (en jammer om uit te pakken hihi)
    Waar blijf je toch al die ideeen halen? Wel leuk dat je ze met ons deelt zo krijgen wij ook altijd nieuwe inspiratie πŸ™‚

    Veel Liefs
    Naomi

  16. Oh wat leuk weer allemaal, wie zou dat nu niet willen winnen.
    Liefs
    Liesbeth

  17. Wat ziet het er weer gezellig en leuk , met 6 kleindochters die allemaal van roze houden kunnen we weer een hele middag knutselen en inpakken , met zo’ n leuk pakketje

  18. oooh, wat een leuke kleuren!! Om vrolijk van te worden.
    Ik doe graag mee. Groetjes Helen

  19. Jaaa ik doe mee! Inpakken maakt het cadeautje helemaal af dus stop daar altijd graag tijd in!

  20. wat weer leuk!! ja en de kleurtjes die zijn ook lief, en vandaag eindelijk voor het eerst op ons terras koffie gedronken, en dan krijg je echt weer zin om ook daar te handwerken.

  21. Leuke blog heb je! Heb me net ingeschreven:) Zelf ook gek op weggeven/verrassen/inpakken……zo leuk! Doe met je actie mee:)

  22. weer eens een goed idee, ben bijna jarig heb al een paar dingentjes gevonden en die moeten nu nog ingepakt worden, wacht nog eventjes, hopelijke ben ik de gelukkige winnaar groetjes Micheline

  23. Waar haal je het toch altijd vandaan? Volg je blog al een tijdje en je komt steeds met zulke leuke, nieuwe dingetjes, en altijd zo mooi afgewerkt… Leuk trouwens, dat je in het snailmailmagazine komt =) Succes! Riri

  24. Jeetje wat word ik toch altijd vrolijk vaan jouw leuke blogberichtjes. Als ik jouw nieuwe bericht in mijn inbox zie, kan ik niet wachten om te zien wat voor creatiefs je nu weer verzonnen hebt, zo leuk!!!! Echt schattig wat je nu weer verzonnen hebt met die etiketjes en de roze vlaggetjes en parapluutjes, ik hoop echt dat ik zo’n schattig pakketje ga winnen!! Nog een heel fijn weekend en blijf maar van die leuke crea ideetjes op je blog zetten, ik geniet ervan! Liefs, Germa

  25. Crea Bea wat ga je weer lekker. Dit ziet er super uit. Zo doen we allemaal ideetjes op. Bedankt weer!!!!! Lieve groetjes van Marion

  26. Ow wat een leuke blogverloting, ik doe graag mee.
    De rest va je blog meteen ook bijgelezen, liep door vervelende omstandigheden wat achter.
    Jouw vrolijke blogs waren net wat ik ff nodig had nu..
    Je maakt me wel nieuwsgierig wat je bij Vistaprint hebt besteld..

  27. Wat ziet het er weer gezellig uit ,en wil graag mee doen !
    Groet Geertje .

  28. Ziet er weer gezellig uit Nicole, heerlijk al die gekleurde versiersels, dat is wel aan jou besteed. Ik bel je volgende week op hoor om af te spreken.
    En ja…..mag ik ook een kansje wagen? Vind de stickertjes zo vreselijk leuk.
    Liefs Roos β™₯β™₯β™₯

  29. Oh wat leuk!! Ik word altijd zo vrolijk van jouw berichtjes… Groetjes

  30. Je hebt er weer iets leuks van gemaakt en het is fijn dat je altijd graag met ons wil delen. Ik zie de stickers helemaal zitten en doe dus erg graag mee. Mooi weekend verder. X

  31. Wat een leuke manier weer van inpakken,je bent echt een crea-Bea!
    Hoop dat ik zo,n leuk pakje win!

    Groetjes Angeline

Geef een reactie

