Vilten notitieboeken met gehaakte doilies

Ik haakte na de tas gewoon vrolijk door… nu haakte ik een aantal doilies.

???????????????????????????????
En ik naaide ze op vilten notitieboeken.
Erg leuk om te doen!

???????????????????????????????
Ik denk dat ik ze vaker ga maken, mits ik ze niet allemaal zelf houd natuurlijk. 😉
Ze zijn zo leuk om te maken!

???????????????????????????????
Dus kan ik ze maar het beste verkopen, dan heb ik weer een excuus om nieuwe te maken. Ha!
Je vindt ze hier.
Met gratis verzendkosten en met de code CROCHET krijg je zelfs nog 10% korting. Op alles.
Gekker moet het niet worden. 😉

???????????????????????????????
Vinden jullie ze ook zo leuk?

12 reacties op “Vilten notitieboeken met gehaakte doilies

  1. Leuk,ik zag de notitieboekjes ook bij de Action voor 2,-,heb er ook meegenomen om te pimpen en kado te doen aan iemand;-)

  2. Heel erg mooi heb je dit weer gemaakt ! Waar haal je de ideeën toch allemaal zomaar van daan !

    Gtoet Geertje

  3. Leuk! Pimp your notebookje! Heb je misschien ook het patroon van de doilies? Lijkt me leuk om te maken. Zo klaar!

  4. Leuk!! bij mij wil het haken nog niet zo 😦 dus nog maar even flink oefenen 🙂

Geef een reactie

