Gehaakt lampenkapje

Bij Creamijn kocht ik een lampenkapje voor een waxinelichtje (op batterijen natuurlijk).
En een paar weken geleden haakte ik er een kapje voor (en nu pas tijd om het jullie te laten zien… foei! 😉 ).

???????????????????????????????
Ik haakte er 10 granny squares voor, met Catania.
5 met haaknaald 3,5 voor de onderste rij en 5 met haaknaald 2,5 voor de bovenste rij.
Alles aan elkaar zetten, schulprandje erboven en eronder en klaar is ie!
Ooh ja… en er moesten een heleboel draadjes weggewerkt worden.

???????????????????????????????

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op mijn spulletjes en Etsyshopje!
De winnaar van het notitieboekje is geworden… Marjolein!
Gefeli! Ik hoop dat je er blij mee bent! Mail je me je adres?

Zo, dan ga ik nu zitten wachten op jullie reacties op mijn lampenkapje.
Okee dan, en ik ga tussendoor wat nuttigs doen.

17 reacties op “Gehaakt lampenkapje

  1. Wat maak jij ontzettend leuke dingen met je haaksteken. Ik kan wel haken, maar doe het eigenlijk nooit, omdat ik niet weet wát ik moet haken. En jij gaat maar door. Echt gaaf!!!

    groetjes Marita

  2. schön! I can not follow dutch very well but I can still see that the lampshade is really nice. Brilliant idea!

  3. Wat een gezellig lampje, leuk bedacht weer……….
    Wil je nog naar de Creatieve Hobby en Handwerkdagen, bij mij zijn combinatie vrijkaarten te winnen 🙂

Geef een reactie

