Leren haaknaaldjasjes en notitieboekjes

Ooh, af en toe word ik zooo blij van mezelf! *lol*
Als ik iets bedenk wat (volgens mij) redelijk uniek is én ik vind het leuk én het wordt zo leuk als ik gehoopt had…

Kijk eens wat ik gisteren maakte…

???????????????????????????????

Ik kocht haaknaalden 12 mm. van bamboe en gaf ze een leren jasje. Met naam. Hoe leuk is dat?!

???????????????????????????????
Het ziet er niet alleen leuk uit, het haakt ook nog eens hartstikke lekker!
Binnenkort ga ik kijken of dit ook zo leuk wordt met dunnere haaknaalden.

En ik maakte nog meer…
Notitieboekjes die ik bestempelde en een leren sluitinkje gaf…

???????????????????????????????

Schattig toch?!

???????????????????????????????

En notitieboekjes met een leren labeltje met naam (als je dan toch bezig bent 😉 )…

???????????????????????????????
Vinden jullie ze net zo leuk als ik?
*stuiter* *stuiter*

En omdat ik hier zo blij van word en ik het stiekem toch wel mis om een shopje te hebben waarmee ik al deze dingetjes kan delen met jullie, heb ik mijn Etsyshopje weer afgestofd.
*gooit de virtuele deuren open en deelt virtuele taartjes en drankjes uit*

Dus, mocht je ook zo’n leuke haaknaald of notitieboekje willen, kijk dan even hier: Nicollie’s shopje
Bij elke bestelling stuur ik een kadootje mee! (Zet even bij de opmerkingen dat je via mijn blog komt).

Ik zou het heel leuk vinden als jullie reclame willen maken voor mijn shopje (via je blog, Twitter, Facebook ofzo…), daarom verloot ik het notitieboekje met het “love you”-labeltje van hierboven onder iedereen die reclame voor me maakt. Laat een reactie met linkje naar je reclame-uiting achter en bij het volgende blogberichtje maak ik de winnaar bekend!

Enne, ik ben ook heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe spulletjes vinden!
*whoei*

20 reacties op “Leren haaknaaldjasjes en notitieboekjes

  1. Ik kan mij voorstellen dat je er blij van wordt. Het geeft een goed gevoel als hetgeen je in je hoofd hebt ook zo bij de uitvoering wordt. Met name de notieboekjes vind ik mooi.

  2. wat een leuke creaties weer! Vind het zo mooi wat je allemaal met leer maakt 😀 en ik ga binnenkort ook leren haken 😀 waar heb je deze brede haaknaalden vandaan, action?

  3. ja het is erg leuk wat je gemaakt heb ik zal zeggen ga zo door en ga een winkeltje beginnen jo je maakt erge leuke dingen die je volgens mij goed kan verkopen groetjes ssonja

  4. hoi hoi ik zie dat je je al een winkeltje heb leuk hoor. ik hoop dat je veel verkoopt ik zal regematig kijken of ik ook wat kan kopen bij je

    gr sonja

  5. die haaknaalden… en dat notitieboekje met stempel… ♥♥♥ helemaal fliefd!!!! ga natuuuuurlijk reclame maken op Facebook – en als het me lukt ook via Twitter 🙂

  6. Herkenbaar gevoel, dat op en neer springen in de kamer omdat iets leuk is geworden! 🙂 En je hebt gelijk hoor, ze zíjn ook heel leuk! Ben benieuwd of t ook werkt met kleinere haaknaalden. Boekjes zijn ook super!

  7. wat een mooie notitieboekjes. om helemaal verliefd op te worden/zijn!! Heb je site net ontdenkt. Ik wordt er hebberig van!!!

  8. Oh, wat zijn ze leuk!!! Echt joh, die boekjes!!!! Vooral ook die ene met Nancy erop hihi! Nee, echt, ze zijn allemaal ontzettend leuk!!!! Gauw weer open dat winkeltje!! 🙂

  9. Ik word alleen al blij van je enthousiasme omdat ik dat ook zo kan hebben, en dan kan je heel de wereld aan 🙂
    Maar het is zeker terecht! Ze zijn zo mooi in hun puurheid!
    Wil gerust reclame maken maar weet (als beginnende blogger) begot niet hoe ik in deze reactie een link zet naar iets in mijn blog. Das voorlopig nog chinees.
    groetjes en doe vooral zo voort!

  10. Hey! Het kon natuurlijk ook niet lang duren totdat jij de Etsy shopje weer open ging doen. En weer zo’n superleuk idee…..nou ik vraag me altijd af waar jij de tijd vandaan haalt 🙂
    Reclame maken, dat doe ik natuurlijk graag 🙂 🙂
    Je kunt mijn promo-blog-berichtje zien op mijn blog:
    http://www.wob-girl.com/blog/?p=2647

    Super weer!!!!

    xoxo
    Marjolein

  11. Hallo ,wat heb je weer een goed idee uitgewerkt .
    Prachtig geworden hoor!
    Waar haal je toch alles vandaan ,iedere keer schut je zomaar weer wat uit je mouw ,veel succces met alles maar weer , enne ,reclame maak ik al lang voor je leuke blog .
    Groetjes , Geertje

  12. Pingback: Gehaakt lampenkapje | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

