Knoopjes “This took forever”

Na de Nicollie-knoopjes wilde ik nóg meer knoopjes bestellen.
Ooh, ooh… waar gaat het heen met al die verslavingen… visitekaartjes, wolletjes en nu ook al knoopjes.

???????????????????????????????
Nou ja, ik bestelde ze tenminste niet met Nicollie erop, want zelfs ik begrijp dat ik die nooit voorlopig niet op krijg.
Dus werden het knoopjes met “This took forever”.

???????????????????????????????
Perfect voor de haaksels (ofzo) waar je zo lang over doet dat je eigenlijk allang weer aan iets nieuws wilt beginnen. 😉

???????????????????????????????
Of voor de dingetjes waar je niet zo lang over doet, maar waarop zo’n knoopje gewoon zo leuk staat.

???????????????????????????????
Soldaatje maakte ik voor vriendlief van een wijnkurk. Patroontje vind je hier.

10 reacties op “Knoopjes “This took forever”

  1. Ze zijn super leuk en perfect voor de deken waar ik mee bezig ben. Al schiet het wel aardig op. Ben al halverwege de derde regenboog, maar toch.
    Oh of die Chihuahua die nooooit af gaat komen… :0)

  2. Wat een schattige knoopjes heb je weer !,ze zijn echt heel leuk .
    Groet Geertje

  3. dat is nu eens een tof idee, geen buttons meer maar wel knoopjes, je mag er mij 20 opsturen, laat maar weten hoe ik dit kan regelen, ben woonachtig in België
    Ik maakte een reeks van riddertjes, heb de nederlandstalige vertaling doorgestuurd naar Jeanette van Blij dat ik brei
    groetjes
    micheline

  4. Leuke knoopjes! Ook zo’n erg leuke tekst vind ik dat! Love them! Ben nu met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik nog geen tijd gehad heb om een eigen knoopje aan mijn laatst gemaakte sjaal te maken.

  5. Superleuk!!!! Ik denk dat ik wel 100 knoopjes kan gebruiken 😉 Maar dan moet er eigenlijk staan, this takes forever hihi!

  6. Wat een leuke knoopjes. Die soldaatjes staan ook nog op mijn lijstje om te maken, de la ligt al vol met wijnkurken! 🙂

Geef een reactie

