Happy Valentine’s day!

???????????????????????????????

Hartjes volgens dit patroon. Zo leuk om er een heleboel te haken.
Wekkertje gisteren gekocht tijdens een winkeldagje in Haarlem. *whoei*
Hij maakt alleen te veel geluid, dus is hij verbannen naar mijn hobbykamertje.
Kokeshigummetjes gehad van een lief vriendinnetje.

???????????????????????????????
Allemaal dingen waar ik blij van word. Waar word jij blij van?

8 reacties op “Happy Valentine’s day!

  1. Van al die vazen die hier staan te wachten op de Valentijnsrozen. 🙂 Ik denk dat de bezorger van de bloemist heel druk is vandaag, want m’n vazen zijn nog steeds leeg …

  2. Ik word o.a. blij van jouw site:-) en van de sneeuw, daar krijg ik ook nooit genoeg van!

  3. o en waar ik blij van word; van mijn lief 😀 (minder blij dat ik hem nu een week moet missen..) en van al mijn lieve vriendinnetjes waar ik ook op kan rekenen als het even niet lekker gaat.

Geef een reactie

