Gehaakte sjaaltjes

Winkieflash is niet alleen leuk om haar mandala’s, ze maakt ook nog eens leuke haakpatroontjes!
(En ze is ook gewoon een harstikke aardig mens en da’s het belangrijkst natuurlijk).

Ze heeft een superleuk patroon om dekentjes van te haken.
Of sjaaltjes als je wat minder geduld hebt.
Of hele smalle sjaaltjes als je nog minder geduld hebt.

???????????????????????????????

Ik haakte dus een smal sjaaltje. Heus niet omdat ik zo weinig geduld heb hoor – want ik haakte hierna nog zo’n sjaaltje- maar omdat het leuke sjaaltjes zijn om te dragen als je niet naar buiten hoeft. Binnensjaaltjes dus.

???????????????????????????????
Omdat het patroontje zo leuk is en je snel resultaat hebt, haakte ik dus nog een sjaaltje.
Zelfde kleurtjes, maar toch iets anders. Iets breder ook.

???????????????????????????????
Leuk he!
Dan ga ik nu hartjes haken. Ook van Winkie. Leuk voor Valentijnsdag. Of gewoon zomaar.
Met lekker snel resultaat. En daar houd ik van.

???????????????????????????????

8 reacties op “Gehaakte sjaaltjes

  1. Inderdaad een leuk patroon he! Is ie moeilijk? Mooie kleurtjes in je sjaaltje(s)! Hartjes heb ik ook gemaakt, voor om de net van mn hyacintvaasjes. Heel makkelijk maar wel gezellig!

  2. hahaha! Ik had hetzelfde idee! Ben nu met een deken van dit patroon bezig van 1.50 bij 2.00 m en wil als die af is idd een sjaal maken, maar je bent me weer eens voor…. LEUK!!!

  3. wat een leuke sjaaltjes! en die hartjes.. super! Ben alleen een vreselijke leek in het lezen van patroontjes in het Engels ;-). Stokjes en vasten en zo snap ik, maar dit…

  4. Wat een leuke sjaaltjes zeg ,een heel leuk patroontje !
    Leuk die kleuren bij elkaar .Moet je nog hartelijk bedanken voor de mooie bloemsleutel ketting ,hij is in een woord prachtigen ik ben er echt heel blij mee.Hij heeft een hele reis moeten maken maar is nu toch aan gekomen ,en hij zal echt veel gebruikt worden .Verder succes met je sjaaltjes maken ..
    Hartelijke groet van uit het besneeuwde …..!!!Geertje

  5. Wat een prachtige kleurtjes en een leuk ontwerp!
    Heerlijk om ziets moois te dragen! Veel plezier ermee.

Geef een reactie

